Mijn verjaardag!

Okay, gisteren van mijn verjaardag: 25 jaar geleden werd ik geboren als Elle Dominique, dochter van Caroline en Joseph Schelder en zusje van Michael. Maar goed, ik ben nu op de helft van mijn Sarah

Ik heb een leuke dag gehad, heb vrijgenomen van werk om een leuke dag met mijn man en kinderen te hebben (ook hij heeft een dag vrijgenomen). 's Ochtends werd ik wakker gemaakt voor Anna met een mooi ontbijtje (waarbij papa haar heeft geholpen). Het voelde als moederdag. Leah was ook wakker, maar viel tijdens mijn ontbijt op bed alweer bij mij in slaap.

Rond het avondeten heeft mijn man mij mee uit genomen met de kinderen, het was een soort Grieks-Italiaans restaurant. We hebben zelf wat voor Leah meegenomen, omdat we haar nog niet echt vast voedsel geven. Anna vond de kinderpizza heerlijk, hoewel het nog een beetje veel voor haar was. Ik vond het eten ook heerlijk, en het was zeker een geslaagd uitetentje.

's Middags hebben we een klein beetje visite gehad, een paar familieleden en vrienden, en 's avonds kwamen er ook een paar. Het was gezellig, heb veel leuke dingen gekregen, maar nog niemand verteld over onze zwangerschap. Omdat we nog in een prille fase zitten, hebben Kurt en ik besloten om te wachten tot we rond de 10-12 weken zijn, misschien zelfs later. Dat weten we niet, we willen eerst een tijdje wachten en daarna de kinderen vertellen, howel Leah het vast en zeker nog niet zal begrijpen.

Maar mijn 25e verjaardag was geslaagd, en nu wachten op de volgende 25 jaar en dan een groot feest

Groetjes van Elle, mama van

Nog van harte gefeliciteerd Elle! Tof dat je zo’n leuke dag hebt gehad.

Heb nog een tip voor je: wacht niet tot je 50e met het extra uitgebreid vieren van je verjaardag. Doe dat gewoon lekker op je 30e en 40e ook al.

Ik heb mijn 30e verjaardag destijds gevierd alsof ik die dag 100 werd en volgend jaar met mijn 40e doe ik het weer precies hetzelfde.

Groetekes, Sje

Zo te lezen heb je het erg gezellig gehad!
Nog gefeliciteerd.
Groetjes Maaike

Klinkt heel gezellig!
Alsnog hartelijk gefeliciteerd!

Groetjes,
Inge

Ai ai, dan ben ik dus te laat met mijn felicitatie maar toch alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Elle !

Groetjes van Miranda