Mijn ventje ziek is?

vannacht is het goed gegaan, hij heeft goed door geslapen en slaapt nu nog steeds. Hij voelde wel elke keer warm aan, maar goed, had ook niet anders verwacht. Ik moet straks voor een paar uur naar mijn werk,een verplichte cursus, dus mijn moeder past op hem, maar ik hoop dat het vandaag toch beter gaat, en de koorts minder hoog is!! Ik neem in ieder geval zijn deken en kussen mee, lekker joggingbroek aan, en dan kan hij daar op de bank liggen. Baal er zo van dat ik nu weg moet, maar goed, het is niet anders. Vanmiddag houdt ik jullie weer op de hoogte!! Dit is trouwens voor het eerts ( op zijn eerste oorontsteking na, vlak voordsat hij 1 werd) dat hij een dergelijk hoge lichaamstemp heeft, Dus schrik ervan als ik eerlijk ben.

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

vanmorgen stond hij op met 37,8 , dus de goede kant op, dacht ik, niet hoor, inmiddels alweer 40,8!!! morgen maar eens naar de dokter!!! drinkt wel, eet totaal niet, niet eens een hapje!!

liefs woezel

Eten geeft niets als hij maar drinkt.
Maar 37.8 is al een beter begin als gisteren. Wel balen dat hij weer zo hoog oploopt.

Liefs Michelle

Klopt, ik dahct vanmorgen ook, dat gaat de goede kant op!! mijn moeder had hem nog getempt tegen 12:00 (had cursus op het werk) en hij had toen 38,7 dus ik dacht echt dat we het ergste hadden gehad, niet dus Maar goed, hij heeft een pc gehad rond 1615 en heeft toen tot 18:00 geslapen , in eerste instantie lag hij op mij, en daarna op de bank, eenmaal weer wkker was hij een stuk vrolijker, heeft een paar happen soep op een een mini hapje frikandel (is hij normaal verzot op!!) en alex had zijn broodtrommel nog in hanbereik waar een boterham in zat, wilde hij ook 2 hapjes van hebben en wat hageltjes die er op zaten, en toen kreeg hij in de gaten dat ik een knijpfruit had gehaald, en ja hoor, hij heeft een heel zakje knijpfruit op!! uitzichzelf!! dus hij heeft eindelijk wer wat gegeten! poeh wat kan een mens daar blij om zijn zeg!!! Nu was de temp gelukkig wel at gezakt, naar 39,7, nog hoog, maar nu wel een hele graad en iets meer naar beneden11 joepie!1

liefs woezel

Gelukkig, misschien toch over het ergste heen, al zakt het iedere dag maar een beetje dan zie je toch vooruitgang

Liefs Michelle

joepie!!! toen hij wakker werd was het 36,6!!! Ohw wat kan iemand blij zijn daarmee11 hahahahaha, nou hoef ik de dokyetr ook niet te bellen hahahahaha, maar het eten is nu nog niks, misschien dat dit nog komt gedurende de dag, maar goed, hij moet er ook even weer aan wenen. Ben in ieder geval blij dat de temp gezakt is, en de dokter is nu ook niet noodzakelijk, aangezien hij geen koorts meer heeft. Hou het niet willen eten nog wel even in de gaten, maar voorlopig lijkt het erop dat het de zeer goede kant op gaat!!

liefs woezel

Wat super dat de koorts weg is.

Toch wel een hele geruststelling, want de koorts was wel erg hoog. Goed in de gaten houden en ik hoop dat de koorts weg blijft.

Groetjes,
Sandra

ja precies, vooral als je naagaat dat hij gisteren om 2245 nog 40,5 had!!! dus ik houdt het goed in de gaten, maar hij maakt in ieder geval een goede start!!

liefs woezel

Ja, onbegrijpelijk he dat het ineens zo snel gezakt is. Maar goed alleen maar fijn en nu de koorts weg is zal hij in de loop van de dag misschien ook wel meer trek krijgen.

Groetjes,
Sandra

Fijn, hopelijk blijft het zo.

Liefs Michelle

dat is idd altijd zo apart bij kinderen. zo hebben ze gigantisch hoge koorts, en dan ineens noppes nada! dan gaat je gevoel van zware ongerustheid ineens omklappen. gek is dat! hopen dat de vlekjes wegblijven.
mocht ie ze toch krijgen, met de 6e ziekte hebben ze geen pijn van de vlekjes, en dat is met de 5e ziekte wel anders helaas.

Gewijzigd door - MamavanRico op 21 Dec 2011 13:48:13