Mijn ventje een meidenverslinder is(wordt)?

hij speelt soms met 2 meisjes van 9 en bijna 10 in de buurt.
hij had ze nu al 2 weken niet gezien ivm vakantie en zijn ziek zijn.
vandaag waren we weer bij de speeltuin en die 2 meisjes zagen rico van een afstand en kwamen heel blij op hem afrennen.
rico was gigantisch blij en ging ze echt knuffelen en ineens pakt hij beide meisjes (1 voor 1) vast bij hun hoofd en geeft een dikke kus aan hun! en hij bleef ze maar knuffelen en kusjes geven. haha hij is helemaal in de wolken als hij bij hun is. zo lief! rico is helemaal gek van meisjes. ik denk zelf dat dat komt omdat hij zelf een jongen is die wel heel druk is en dat hij dan toch de rust van de meiden opzoekt Zijn fantasievriendje is ook een meisje, maar daar heeft ie het toevallig vandaag niet meer over gehad nadat hij bij hun was geweest

@Michele: kijk dat bedoelen we nou

Wat lief!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

ha ha ha kleine womanizer

Groetjes,

Michèle

haha jaha… die komt er wel had foto’s gemaakt met mijn mobiel van zn knuffel bui. liet hem die net zien zei hij de 2 namen van de meisjes en zei: aaaaaaah morge weer peeje??? (spelen) haha! boefie.
@Michele: you you you are you you you are womanizer womanizer womanizer… tralalallala

ha ha ha beter dan een maneater.

Groetjes,

Michèle

hahaha hmm was dat niet iets van…Maneater, make you work hard
Make you spend hard…Make you want all, of her love
She’s a maneater… tralalalala nelly furtado haha

Eh volgens mij was het van Hall en Oates…

Groetjes,

Michèle

goh toen was ik nog een baby ofzo haha ik ken die versie inderdaad ook maar de versie van nelly staat me iets dichter bij

ha ha ha ja ik ben van de oude stempel he

Groetjes,

Michèle

hahaha, hoeveel schelen wij? ik ben nu 25… en jij? hee maarre ik zong wel op het 50 jarig huwelijk van mijn opa en oma “eternal flame” van the bangles en niet van atomic kitten ik was toen 4 haha!. volgens mijn moeder zong ik het zo:
seemenee…sun sines to the rain de hool life zo loonie…is tis punning ajm eternal fame, hahaha
lol!

Ha ha ha toen jij 4 was bestond atomic kitten nog niet want die moesten nog geboren worden. Enne ik wordt 30-8 32

Groetjes,

Michèle

serieus zijn die dutsels jonger dan mij? goh haha…
32 dus…en hoe voelt dat nou? voel jij je ook echt 32?

noui ja ze waren 4, 5 en 6 maar Attomic kitten waren ze nog niet. Enne ik voel me absoluut geen 31 al vraag ik me af hoe dat zou moeten voelen hoor. Maar ik moet wel eens nadenken van oh ja ik ben 31. Komt ook omdat veel mensen het totaal niet geloven

Groetjes,

Michèle

ja ik snap je helemaal, mensen schatten mij ook altijd jonger, dat vind ik altijd frustrerend eigenlijk (in sommige situaties) maar als mensen dan zeggen: goh je begint er ouder uit te zien. denk ik wer van: nou en bedankt… haha vrouwen het is ook nooit goed

ALs ik 31 ben is Noah 11 en Joël 9 hahahahahahaha!

Liefs, Melanie

ehm… als ik 30 ben is rico 7 (bijna 8) beter… als ik 50 ben dat klinkt al wat ouder… dan is rico 27, ook wel cool haha

Ha ha ha als ik 50 ben is morgan 22. Pappa is dan 57

Groetjes,

Michèle

haha de papa’s moeten het ontgelden. papa hier is 4 jr ouder dan mij dus mervin wint het haha

Hahaha wat erg, nooit over nagedacht eigenlijk, Mijn kerel en ik schelen 8 jaar! Als Jada 25 is ben ik 49 (3 weken maar) en dan 50! Hihih kerel is dan al 58! hahah lach me kapot!

Als Noah 25 is ben ik 45… hahahahaha Chris is 5jaar ouder dan ik ben.
Dus dan is hij 50…

Liefs, Melanie