Mijn vakantie

alweer voor bij is? Ik zou eigenlijk pas donderdag weer beginnen, maar lang verhaal kort, er is iemand ziek, en ik werd gevraagd of ik eerder in de nachtdienst wilde gaan. Vanaf januari zou ik al van maandag tot maandag nachtdiensten doen, ipv donderdag tot donderdag. Nu hield dat dus in dat ik eigenlijk tussen aankomende reeks van nachtdiensten, en tussen mijn eerste reeks van 7 nachten begin januari, maar een goede week vrij zou hebben. Was ik niet heel erg happy mee, maar goed, het had andere voordelen, dus toegezegd. Dit was ook te reglen op het kdv, dat Bo zijn vaste dag van donderdag naar dus de maandag zou gaan, dus helemaal geod, maar nu moet ik dus vandaag al de nachtdienst in, en omdat het anders 10 nachten achter elkaar zouden worden, vanaf vandaag tot volgende week donderdag, mag dat dus niet , dus hoef ik maar tot volgende week maandag te werken, alsnog nachten hoor, maar dan zit ik meteen in het goede ritme vanaf januari en dus twee volle weken vrij tussen de reeksen door.
Dus kortom, mijn vakantie is over, voorbij, het werkende leven begint weer!!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Zo die weken zijn snel gegaan
Werk ze vannacht en de komende nachten

Liefs Michelle

Werk ze vannacht weer Woezel, vind het ontzettend knap dat je in de nachtdienst zit, iedereen zegt wel, daar rol je in , maar toch?

ik weet niet of ik het wel zou kunnen volhouden…

succes!
gr. mama van 2 kids

Dat is snel gegaan zeg. Ik kan me je topic nog wel herinneren dat je 5 weken vakantie had. Hoop in ieder geval dat je lekkere weken gehad hebt en succes weer met je nachtdiensten. Wat mamavan2kids ook al zegt ik vind het knap van je. Zelf moet ik er echt niet aan denken!

Groetjes,
Sandra