Mijn vader past morgen op

Nou zullen er mensen zijn die denken ja en??? Maar mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 1 jaar was en tussen mijn 3e en 8ste jaar heb ik mijn vader helemaal nooit gezien. Mijn vader heeft dus heel veel gemist met mij en met Morgan maakt hij het eigenlijk voor het eerst mee. Nu zaten we voor morgen ineens omhoog. We hebben voor 2 uur een oppas nodig. Te kort voor mijn moeder om even te komen (die moet 5 kwartier tot 1.5 uur rijden) en te kort voor uit logeren te gaan. Dus ik heb mijn vader gebeld en die komt morgen 2 uurtjes hierheen. Ik vind het best spannend en ik denk hij ook. Want hij heeft best wel wat te bewijzen. Mijn vader is op en af alcoholist geweest en toen ik 8 weken zwanger was en hem dat vertelde beloofde hij mij dat ie alles anders zou doen dan zijn vader. Mijn opa dronk zich dood toen ik 1 jaar was. Hij is maar 50 jaar geworden. Maar goed, mijn pa is dus al ruim 3 jaar nuchter bijna en ik heb alle vertrouwen in hem. Ben alleen benieuwd of hij een luier kan verschonen

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat het ondanks alles toch nog mogelijk is dat hij komt oppassen. Leuk dat hij dat kan en mag doen. Ik hoop voor alle partijen dat het goed gaat en dat het voor herhaling vatbaar zal zijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Komt vast helemaal goed joh! Even laten zien hoe hij die luier om moet doen en ze hebben vast veel plezier samen! Laat je ons weten hoe het is gegaan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Het zijn maar 2 uurtjes, dat gaat vast goed!!
Ben benieuwd hoe hij, en Morgan het vonden!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Op zich zijn ze dol op elkaar. Mijn vader is zelf net een klein kind, hij is dol op speelgoed en tekenfilms (ik heb het niet van een vreemde) en op de een of andere manier begrijpen ze elkaar prima, maar ze zijn inderdaad nog nooit met zijn twee alleen geweest. Enne dat voordoen zal mer moeten doen want ik werk van 7.00 tot 11.00 dus ik ga het denk ik alleen maar horen hoe het gegaan is.

Groetjes,

Michèle

Net wat de rest al zegt, komt goed, maar kan me voorstellen dat je het spannend vind

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Oh wat spannend zeg. Maar wel hardstikke leuk. Gaat helemaal goed komen hoor en het is maar voor 2 uurtjes.

ik gok erop dat het een gezellige leuke ochtend word voor de kleine meid en opa. En na aanleiding van je verhaal snap ik heel goed dat je het spannend vind.

ik wens je morgen veel s6

gr christa

Het is helemaal goed gegaan. Ze trok wel een pruillip zei mervin toen hij wegging maar die heeft hij genegeerd. Mijn vader is gaan zitten tekenen (dat kan hij fantastisch goed) en ze kwam steeds dichterij en op een gegeven moment hing ze op hem van wat doe je. Ze heeft nu de hele kinderboerderij op papier

Mijn vader was ook best teleurgesteld dat Mervin al thuis was en vroeg gretig of dit vaker voor kwam dus we hebben er weer een oppas bij

Groetjes,

Michèle

Wat super dat het zo goed ging!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Kan me voorstellen dat je het erg spannend vond. Echt heel fijn dat het zo goed gegaan is. Voor jullie leuk, maar ook voor je vader.

Groetjes,
Sandra

Super joh … leuk ook voor je vader!!

Lijkt me ontzettend spannend ja.
Je hebt wel een deel verteld idd van je vader dus ik kan me heel goed voorstellen dat je er een beetje nerveus voor bent.
Ik ben blij dat hij het ook echt goed wil doen dus ik denk dat je daarop moet vertrouwen hoe moeilijk dat misschien ook is.
haha een luier verschonen… hmm ik dacht dat rijco dat niet kon en hij was er behoorlijk handig in.
stiekem zijn mannen best goed in die dingen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ach ze had der vader al een poepluier gegeven dus dat is hem bespraard gebleven en verder ging het heel goed. Ik probeer ook regelmatig even langs te gaan zo bouwen ze een band op.

Groetjes,

Michèle

Top dat het goed gegaan is

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Fijn dat het zo goed is gegaan!!

Liefs, Anne

Wat fijn dat het goed is gegaan. Lekker voor een eventueel volgende keer. Dan ga je toch net even iets lekkerder weg.