Nou zullen er mensen zijn die denken ja en??? Maar mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 1 jaar was en tussen mijn 3e en 8ste jaar heb ik mijn vader helemaal nooit gezien. Mijn vader heeft dus heel veel gemist met mij en met Morgan maakt hij het eigenlijk voor het eerst mee. Nu zaten we voor morgen ineens omhoog. We hebben voor 2 uur een oppas nodig. Te kort voor mijn moeder om even te komen (die moet 5 kwartier tot 1.5 uur rijden) en te kort voor uit logeren te gaan. Dus ik heb mijn vader gebeld en die komt morgen 2 uurtjes hierheen. Ik vind het best spannend en ik denk hij ook. Want hij heeft best wel wat te bewijzen. Mijn vader is op en af alcoholist geweest en toen ik 8 weken zwanger was en hem dat vertelde beloofde hij mij dat ie alles anders zou doen dan zijn vader. Mijn opa dronk zich dood toen ik 1 jaar was. Hij is maar 50 jaar geworden. Maar goed, mijn pa is dus al ruim 3 jaar nuchter bijna en ik heb alle vertrouwen in hem. Ben alleen benieuwd of hij een luier kan verschonen
Groetjes,
Michèle