Mijn vader me ontroerde?

Mijn vader is dol op Eva en Max. Mijn moeder ook hoor, maar dit topic gaat even over opa Peter! Hij kwam elke dinsdag naar ons, omdat papa naar een cursus moest 's avonds en ik de dag anders zo lang vond. Eva vond dat geweldig natuurlijk en ik vond het ook gezellig. We kletsten dan over van alles en dronken thee. Gisteren paste hij op, want ik moest werken en papa was naar het buitenland voor zijn werk. Kom ik thuis, was het allemaal perfect gegaan. Hij had Eva zelf aangekleed omdat ik dat niet meer haalde 's ochtends en…ik zag later dat hij Sudocreme onder het piemeltje van Max had gesmeerd! Dat hij dat doet he? Hij moet gedacht hebben: ‘Dat is wat rood, dat is zielig’ en eigenhandig de creme hebben gepakt! Ik zei echt hardop: 'Aaaaah, heeft ‘ie creme op dat plassertje gedaan!’ Ik vond het zo schattig!

Ik waardeer het heel erg dat mijn ouders zo voor ons klaar staan. Ze vinden het zelf ook erg leuk en Eva is gek op ze. Max straks vast ook. Vroeger was mijn vader altijd aan het werk, aan het studeren 's avonds en niet echt zo’n vader die we vaak zagen. Maar nu is hij alles aan het inhalen en gek op zijn kleinkinderen! Dat hij zelfs zijn kleinzoontje met sudocreme behandelt, vind ik toch wel heel bijzonder!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Herkenbaar,
mooi he om te zien dat je kind zo gek is op opa en oma !!!
alleen heeft mijn vader nog nooit van zijn leven een luier verschoond zelfs die van mijn broer en mij niet hahahahahahaha

Lilypie Second Birthday tickers

Kan me voorstellen dat je vader je ontroerde. Mijn vader is ook helemaal weg van Tim. Het is een hele stille man, maar zodra Tim er is komt hij helemaal tot leven. Hij verschoond zelfs zijn luiers en dat had ik echt nooit, maar dan ook nooit van hem verwacht.

Groetjes,
Sandra

Oh ik snap je helemaal. Mijn vader is ook schade aan het inhalen, ik heb hem pas leren kennen toen ik 8 was dus hij krijgt echt een second change met morgan en hij heeft laatst ook haar luier verschoond toen ze uit bed kwam. Hij veronsculdigde zich wel dat ie een luierbroekje gepakt had omdat ie dat makkelijker snapte dan een luier maar ik vond het zo ie zo al geweldig. Ik snap je dus helemaal. Morgan is ook dol op haar opa mac.

Groetjes,

Michèle

Hier ook heel herkenbaar!

Allebei de opa’s zijn echt helemaal dol op Seth

liefs. Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Wat goed om te horen, wat ontzettend lief! Hihi, de Sudo onder het piemeltje is zeker heel lief…het zijn de kleine dingen hè…

Erik heeft één opa, mijn vader. Zij zijn ook vier handen op één buik, zo geweldig om te zien. Mijn vader heeft alleen nog nooit één luier van mij verschoond als kind en van Erik ook nog nooit. Hij een dagje alleen oppassen zit er dan ook niet in…wat dat betreft is het een mietje

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ons pap is ook helemaal supertrots op zijn kleine ventje maar wat mriek ook zegt…ook ons pap doet alles met hem maar een pamper verschonen zou niet goedkomen!

Gr, Danielle

Leuk zeg, om te lezen hoe al die vaders in de ‘herkansing’ gaan zeg maar. Mijn vader is nu als opa wel anders dan als vader. Toen was hij er ook voor ons, had alles voor ons over, maar hij was wat meer op de achtergrond. Mijn moeder werkte niet en die zat thuis klaar met de koekjes als wij uit school kwamen…Ik vind het ook heerlijk om te zien hoe Eef op hem reageert, echt door het dolle heen. Mijn vader is erg goed in Pampers verschonen, hahaha en zelfs met de Sudocreme weet hij dus wel raad!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat fijn is dat. Dat is ik voor Dylano ene echte opa en oma. want tja laten we het over mijn schoonouders maar niet hebben. blerrr

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Mijn vader is ook zo schattig met die meiden van ons… lekker stoeien met Nikki en dingen uitleggen (bv hoe een auto werkt hihi), maar ja, Nikki is ook niet echt een meisjes-meisje… En voor Lisa zingen en zo…

Mijn vader is nog net zo gek met zijn kleinkinderen dan met ons…
Wij konden / kunnen altijd auwhoeren met hem, en dat kunnen mijn kids ook met hem.

Vindt het zo mooi om te zien, hoe Noah stoeit met mn vader…een luier zou mijn vader ook niet zo snel doen, maar troosten enzo daar is mijn vader als eerste bij…

Liefs, Melanie

hahaha die opa’s van tegenwoordig zijn van alle markten thuis ! superlief van hem !

Pippy is geboren 17.07.2009

Onze beide ouders zijn gek met Sylvie Heerlijk om te zien
Mijn ouders hebben beiden in het begin wel luiers verschoond van Sylvie. En de moeder van mijn vriend wel, maar zijn vader weer niet
Nou komt het ook niet heel vaak voor Meestal zijn we er zelf gewoon bij en doet 1 van ons het.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

jee wat onwijs lief… dat hij uberhoudt zn billen verschoont, kan mijn vader nog een voorbeeld van nemen Rainbow… erg lief.
(heb je mijn mail ontvangen trouwens?)

Ik heb mijn vader trouwens Nikki eens een schone broek zien geven… Hij is quality engineer en die gaan erg systematisch te werk zeg maar… dus hij een schone luier gepakt… de gebruiksaanwijzing gelezen (zo gelachen!!) en toen: Ja, nu doen we dit zo en dan doen we even dat en dan tadaaaaaa!!! LOL!

@ yavahn Ha ha ha zo te horen mag je blij zijn dat hij geen technisch engineer is dan

Groetjes,

Michèle

Vind het echt heel lief van je vader!

Lees het wel met dubbele gevoelens… mijn vader en moeder leven niet meer en ik weet zeker dat mijn vader heel verzorgend en lief tegen zijn kleinkinderen geweest zou zijn.

De vader van mijn vriend is ook heel lief voor Senne en Senne vind opa heel lief, dat dan weer wel!

Groetjes van Sascha en Senne

Mijn vader is de vaste oppas van Luka, dus die weet alles! Als we Luka komen ophalen dan meld hij hoe de dag was en dat we (bijv.) even op zijn oortjes moeten letten omdat hij daar de hele dag aan zat te frummelen…
Dus luiers, Sudocreme, mijn vader regelt het wel! Zelfs als mijn moeder thuis is doet mijn vader het allemaal, geweldig!

Mijn schoonvader is ook dol met Luka, en kan ook een luier verschonen. Maar vaak is mijn schoonmoeder hem dan al voor…

Luka heeft het erg getroffen met zijn opa’s en oma’s!