Mijn vader is dol op Eva en Max. Mijn moeder ook hoor, maar dit topic gaat even over opa Peter! Hij kwam elke dinsdag naar ons, omdat papa naar een cursus moest 's avonds en ik de dag anders zo lang vond. Eva vond dat geweldig natuurlijk en ik vond het ook gezellig. We kletsten dan over van alles en dronken thee. Gisteren paste hij op, want ik moest werken en papa was naar het buitenland voor zijn werk. Kom ik thuis, was het allemaal perfect gegaan. Hij had Eva zelf aangekleed omdat ik dat niet meer haalde 's ochtends en…ik zag later dat hij Sudocreme onder het piemeltje van Max had gesmeerd! Dat hij dat doet he? Hij moet gedacht hebben: ‘Dat is wat rood, dat is zielig’ en eigenhandig de creme hebben gepakt! Ik zei echt hardop: 'Aaaaah, heeft ‘ie creme op dat plassertje gedaan!’ Ik vond het zo schattig!
Ik waardeer het heel erg dat mijn ouders zo voor ons klaar staan. Ze vinden het zelf ook erg leuk en Eva is gek op ze. Max straks vast ook. Vroeger was mijn vader altijd aan het werk, aan het studeren 's avonds en niet echt zo’n vader die we vaak zagen. Maar nu is hij alles aan het inhalen en gek op zijn kleinkinderen! Dat hij zelfs zijn kleinzoontje met sudocreme behandelt, vind ik toch wel heel bijzonder!
Groetjes Rainbow, trotse mama