zaterdag 4 februari was ik jarig; ik werd 2 jaar!!!
's Ochtends gezellig bij papa en mama in bed. Lekker gedold en toen naar beneden. Ik zag mooie slingers, balonnen en mijn stoel was versierd!! "Slinger mooi!!", zei ik.
Toen kwamen papa en mama met kadootjes. Omdat ik altijd wil helpen als er gestofzuigd, gestofd en schoongemaakt word, heb ik van hen een schoonmaakkit gekregen, met bezem, emmer, dweil en zwabber en al. Helemaal leuk en ik ging er meteen aan de slag.
Maar toen ik kreeg ik nog wat kadootjes van ze. Een muziekinstrument, want ben gek op muziek. Het is een soort slagwerk en ik me meteen uitleven natuurlijk. Haha,, papa en mama hebben wel over het kadootje nagedacht; er zit een aan- en uitknop op hihi.
En verder kreeg ik nog Sesamstraatservies. Ook heel leuk; niet om mee te spelen, maar wel om eten en drinken aantrekkelijker te maken; alhoewel ik al goede drinker en eter ben hoor ;-)
's Ochtends bij het drinken hadden we taart; een hele leuke, die papa bij C1000 gehaald had: een doe-het-lekker-zelf-taart. Ik mocht dus zelf de taart versieren met smarties, spekjes, vlokken, kaarsjes en parapluutjes. Maar wat dacht je? Ik snoepte de versiering gewoon op. Haha veel te lekker was het. Uiteindelijk is het een mooie taart geworden hoor ;-) En natuurlijk had ik na het snoepen ook nog plekje voor een stukje taart.
Nadat ik mijn slaapje gedaan had, vierde ik mijn kinderfeestje; er waren wel 6 kinderen en de meeste papa's en mama's waren meegekomen, dus was het lekker druk, maar vooral gezellie!! Ook van de visite kreeg ik allerlei mooie en leuke kado's!! In tegenstelling tot vorig jaar wist ik nu al goed dat ik de kadootjes moest uitpakken. Met sommig speelgoed ging ik meteen aan de haal. Maar ik heb bovenal met mijn vriendjes en vriendinnetjes gespeeld. En natuurlijk weer van alles gesnoepd. Ja, je bent maar 1 keer jarig per jaar, per slot haha
Nou, 's avonds was al de visite weer weg en hebben papa en mama en ik lekker gesmuld van een chinese rijsttafel. Natuurlijk konden we neit al te veel op; we hadden immers al zoveel gesnoept met het feestje...
De volgende dag deden we het vieren van mijn verjaardag nog eens dunnetjes over; sie middag kwam er familie en wat vrienden van papa en mama op bezoek. En weer werd ik reuze verwend!! Ik heb nu zoveel speelgoed, dat papa en mama maar geselcteerd hebben wat er al bij mijn speelgoed kan staan en wat er voorlopig naar boven kan om later weer uit de kast voor me te halen.
Even kijken wat ik allemaal gekregen heb:
houten speelgoedtrein met huisjes, boompjes en beestjes, waterbaan met bootjes, autoracebaan, hijskraan met laadwagen. kleurboeken, kleurpotloden en viltstiften, klei, boekjes, muziekgiraf, auto's, geld, vormendoos en puzzel. Veel he...!!
Heb nu voorlopig genoeg om mee te spelen!!
Ik heb dus een hele leuke, gezellige verjaardag gehad en ben stikverwend!! Toch wel leuk ook om zo in de balngstelling te staan. Ik vond de visite nu nog leuker dan al de kadootjes. Maar dat is volgend jaar misschien wel anders... hahaha