Mijn training is begonnen!

Pfff ik ben nu al kapot, ik heb barstende hoofdpijn van de stroom aan informatie, het duizelt me van alle vaktermen en engelse uitleg, ik mis de kindjes… zucht…

Maar… Het is hartstikke leuk en heel interesant! Ik zit in een leuke groep en onze teamleider doet met ons mee, want die is ook maandag begonnen bij dit bedrijf
We hebben eerst alle producten en diensten van t-mobile geleerd, en vandaag hebben we een heleboel geleerd over communicatie, telefoon etikette, wat ook erg leuk in intereant was. Vanaf morgen gaan we leren werkrne met de systemen.

Ik ben voor mijn tussentijdse toets geslaagd met een 9,5 en ik ben er wel zeker van dat ik ga slagen voor deze traing! Dinsdag gaan we dan buddybellen (met een ervaren agent samen telefoontjes afhandelen) en vanaf dinsdag zelluf aan de slag als klantenservice medewerker! Oooeh spannend, maar ook heel leuk en uitdagend!

We hebben vol op doorgroeimogelijkheden, en ik heb al bedacht dat het mijn doel is om daar ook teamleider of trainer te gaan worden! Dus wat begonnen is als een baantje die ik wel aan móest nemen financieel gezien, is in drie dagen tijd al een baan geworden die mij weer een beetje ambitieus maakt, haha!

Het is alleen tot nu toe erg vermoeiend allemaal, dus ik heb 's avonds de energie niet om achter ikkeben te kruipen… ik kan geen pc meer zien aan het eind van de dag! haha!
En de kinderen… ze zijn nu al drie lange dagen bij oma en opa, en slapen er vanavond voor de tweede keer… Ik mis ze vreselijk… Het is dat het moet, 40 uur per week deze traing, maar als ik straks aan het werk ga ben ik maximaal 28 uur beschikbaar, en zodra alles financieel weer op orde is nog 20 uur… Want ik kan er slecht tegen om mijn kindjes zo weinig te zien

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Je weet gelukkig dat het voor een goed doel is meid maar het is inderdaad even doorbijten daar weet ik alles van. Niet dat 40 uur werken want dat ben ik gewend maar dat nieuwe

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat het zo goed bevalt en dat je zo enthousiast bent!

Groetjes,
M

Ben trots op je dat je dit doe. Er zijn er meer die denken ach het komt misschien ooit wel goed financieel … en steeds verder de put in gaan. Dus ben zeer trots op deze actie van je… Zeker het is heel pittig/moeilijk vooral omdat je de kindjes nu weg moet brengen … maar even tanden op elkaar en de kindjes hebben meer aan zo’n top moeder!!!

Goed hoor! En logisch dat je kindjes mist, is ook een hele overgang ineens. nou ja, je weet waarvoor je het doet.

Enneh… Youp van t Hek al aan de telefoon gehad?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Goed van je dat je toch doorzet ondanks dat je je kindjes zo mist!!! Ik kan het me goed voorstellen hoor! Ik was ook tbm, maar ben tijdens mijn zwangerschap van Lisa bij de AH aangenomen en Nikki moest dus naar de BSO. Die had het daar heelmaal niet naar haar zin (tja wat wil je, 6 jaar bij mama thuis kunnen zijn, ook uit school!), dat was iedere keer brullen als ze mee moest… En Lisa gelijk na een paar weken al wegbrengen pffffff, ging me erg aan het hart! Ik was blij toen Chris weer werk had en ik kon stoppen (natuurlijk ook medisch gezien veel verstandiger!) en weer alle tijd kon doorbrengen met de kindjes! Nu mis ik het af en toe wel hoor, alle dagen zien er hetzelfde uit… Maar als het goed is kan ik binnenkort weer 2 keer in de week overblijfmoeder worden, wat ik deed voor ik zwanger was van Lisa. Ben je er toch even uit en de kinderen kunnen ook alletwee overblijven! Heel veel succes en plezier de komende tijd!!

Hallo allemaal!
Ik ben hier de afgelopen week maar heel weinig geweest… Mijn hoofd zit vol en ik ben echt helemaal kapot van de zware training! Ik dacht altijd dat het maar domme dozen waren die bij die klantenservice werken, maar dat is echt niet zo! Pffff ik heb me nog nooit zo onzeker gevoeld als nu!
Morgen is de eindtoets, en als ik het haal heb ik woensdag nog buddybellen (onder begeleiding met klanten bellen) en dan is vrijdag mijn eerste werkdag!

Ik ben normaal best wel zelfverzekerd, maar dat is nu even ver te zoeken… Het is zo moeilijk allemaal! We moeten met 8 systemen werken, en daar is windows niks bij! Bijna 100 afkortingen van engelse woorden, die we zowel in engels als nederlands moeten weten, we hebben 2 spoedcursussen communicatietraing gehad en er zijn zoooo veel vaktermen! En we hebben geen handout ofzo, dus thuis ff flink stampen en blokken op de toetsstof is er niet bij… Men zegt dat als je goed op gelet hebt tijdens de traing en een beetje technisch bent, dat je het dan wel moet kunnen halen… Ik heb heeeel goed opgelet en ben van a-technisch naar een beetje technisch gegroeid, dus misschien maak ik me wel druk om niks… Maar toch wil ik jullie vragen, duimen jullie voor me??? hihihi

Groetjes Anouk

Dat klinkt idd als een hele heftige training.

Heel veel succes morgen met je examen en ik duim voor je dat je het haalt.

Groetjes,
Sandra

Tuurlijk ga ik duimen, neem m’n petje voor je af hoor.
Suk6 morgen.

Gr Patries

Zeker wordt hier geduimd, dat klinkt inderdaad als stevige kost. Zet 'm op!

Groetjes,
M

YES YES YES! Ik heb het gehaald!!! Ik ben geslaagd met een 9!
Ik had er helemaal geen goed gevoel over, want het was echt supermoeilijk! Een aantal vragen kon ik het antwoord niet letterlijk van in de computer zien staan (het was vooral klantvragen opzoeken in het programma wat daar voor is) en van die vragen had ik het gevoel dat ik ze maar een beetje gokte… Maar dit was nou logisch nadenken, en dat kon ik dus goed Onze hele traingsgroep is door gegaan, gemiddeld met een 7, eentje met een 6 (toevallig mijn overbuurvrouw ik kan lekker met haar meerijden ipv met de trein) en die mag het toch proberen, onder wat meer begeleiding.
Vanaf nu heb ik een baan van 28 uur in de week Morgen gaan we twee uurtjes onder begeleiding bellen en de rest van de dag alleen. En dan is vrijdag mijn officiele eerste werkdag, van 13.00 uur tot 19.30! Bedankt voor het duimen!

Groetjes Anouk

Nog een keertje via deze weg: VAN HARTE!!!

Groetjes,
M

Wauw, super! Gefeliciteerd, en wat een goed cijfer!!!

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Toppertje!!

Gefeliciteerd!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers