Pfff ik ben nu al kapot, ik heb barstende hoofdpijn van de stroom aan informatie, het duizelt me van alle vaktermen en engelse uitleg, ik mis de kindjes… zucht…
Maar… Het is hartstikke leuk en heel interesant! Ik zit in een leuke groep en onze teamleider doet met ons mee, want die is ook maandag begonnen bij dit bedrijf
We hebben eerst alle producten en diensten van t-mobile geleerd, en vandaag hebben we een heleboel geleerd over communicatie, telefoon etikette, wat ook erg leuk in intereant was. Vanaf morgen gaan we leren werkrne met de systemen.
Ik ben voor mijn tussentijdse toets geslaagd met een 9,5 en ik ben er wel zeker van dat ik ga slagen voor deze traing! Dinsdag gaan we dan buddybellen (met een ervaren agent samen telefoontjes afhandelen) en vanaf dinsdag zelluf aan de slag als klantenservice medewerker! Oooeh spannend, maar ook heel leuk en uitdagend!
We hebben vol op doorgroeimogelijkheden, en ik heb al bedacht dat het mijn doel is om daar ook teamleider of trainer te gaan worden! Dus wat begonnen is als een baantje die ik wel aan móest nemen financieel gezien, is in drie dagen tijd al een baan geworden die mij weer een beetje ambitieus maakt, haha!
Het is alleen tot nu toe erg vermoeiend allemaal, dus ik heb 's avonds de energie niet om achter ikkeben te kruipen… ik kan geen pc meer zien aan het eind van de dag! haha!
En de kinderen… ze zijn nu al drie lange dagen bij oma en opa, en slapen er vanavond voor de tweede keer… Ik mis ze vreselijk… Het is dat het moet, 40 uur per week deze traing, maar als ik straks aan het werk ga ben ik maximaal 28 uur beschikbaar, en zodra alles financieel weer op orde is nog 20 uur… Want ik kan er slecht tegen om mijn kindjes zo weinig te zien
Groetjes Anouk