en betaald. Dat wilde ik toch even melden!
Nu kan je echt niet meer terug Spannend! Wanneer vlieg je?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
21 Januari, kom aan op de 22ste, wilde een weekend eerder, maar dat was volgeboekt, en omdat ik opgehaald word is het wel zo fijn, helemaal om file’s te vermijden. Ik land overigens op brussel, scheelt me bijna 300 euro, en is voor mijn familie net zo ver rijden!
toppie! spannend hoor!
ik heb je trouwens een mail gestuurd via ikkeben, misschien staat ie in je ongewenste map? heb ik ook altijd… maar heb er wat in gevraagd.
leuk en spannend!! en zeer zeker definitief?
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Leuk! Maar aan de andere kant ook heel moeilijk lijkt me om je man achter te laten. Zal wel heel dubbel voelen.
Liefs Michelle
Spannend, en behoorlijk moeilijk ja omdat je weer alles achter moet laten…
(en vergeet je oorwarmers en sjaal nie ! )
Pippy is geboren 17.07.2009
Mama van Rico; ik ga even kijken, mijn gmail is soms moeilijk te openen vanuit hier!
Kimmetje; ja het is definitief, ik wil ontzettend graag mijn Master doen, dus de omstandigheden hier, leeftijd van J, etc, is dit echt het meest geschikte moment. Natuurlijk gaat het moeilijk zijn, maar het is niet zo dat ik noot meer terugkom, dit blijft toch mijn tweede thuis!
Sugar; mijn zusje en ik hebben dezelfde maat, dus die is al door haar kleding aan het rommelen, ik kan hier nog niets eens een winterjas kopen al had ik het graag! Zijn gewoon bijna niet te krijgen, gelukkig past J de jas nog die mijn moeder bij ons vorige bezoek een beetje te groot had gekocht!
Gewijzigd door - malawimamajada op 28 Oct 2011 10:15:13
Spannend joh! Heerlik om te kunnen beginnen met je nieuwe leventje, maar ook wel heel raar om een deel van je leven achter te laten.
Liefs
Spannend zeg, ik hoop dat het je allemaal mee gaat vallen en dat Jij en J hier snel kunnen wennen!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
haha ik doelde op je “ik ben terug” topic, maar idd toen had je deze ook geschreven… laatste 2 berichtjes van het ik ben terug topic dus (haha pff!)