Mijn stoere ventje van bijna 1 jaar vandaag

Voor het eerst heeft paardgereden?
Jaja als een echte cowboy greep die kleine durfal de zadelknop, beentjes een beetje naar voren want zo’n westernzadel is wel errug breed en rijden maar! Met een bigsmile! Echt gaaf hahaha!

Liefs

Super leuk!!!
Heb je foto’s?

Ik deed het met mn zoontje met 5 maanden dan zette ik hem voorop, en ik daarachter. Heerlijk!
Maar helaas is het er daarna niet vaak meer van gekomen… ik ben nogal allergisch dus elke keer nadat ik met die paarden bezig was geweest hardstikke ziek
Nu gaat ie af en toe met oma mee

Stoer hoor! Foto’s!

Groetjes,
M

Wat een stoer manneke heb je daar
leuk!!

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Wist niet hoe ik een foto onder mijn topic moest plaatsen dus nu maar eentje aan de zijkant gezet als profielfoto…

Liefs

Wauw, wat een enorm paard zeg! Dat hij daarop durfde. Knap!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hahaha nou valt wel mee hoor, 1.62m maar. Heb weleens op zo’n shire gereden van 2.07m dát is pas echt groot hahahaha!
Maaaar… in vergelijking met het menneke zelf is het een aardige reus zelfs met zijn 1.62m!

Liefs

Haha, dan valt het idd wel mee. Maar ik vind het nog steeds hoog, je hoeft mij er niet op te zetten hoor. Brrr…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”