Mijn Sophietje

lfs Sonja

Gewijzigd door - Asje op 07 Jul 2008 20:47:57

Oef, een erg leuke foto, maar wel veeeeeeel te groot voor op het forum. Wil je hem alsjeblieft verkleinen ???

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

mooie meid,maar idd te groot we moeten te ver naar rechts scrollen om hem te zien
en als er 20 antwoorden moet je eerst naar beneden scrollen om hem opzij te zetten het balkje

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

is dit beter dan??? Of is dit dan weer te klein??? Ik ben niet zo’n held hoor met dit soort dingen, neem me niet kwalijk

lfs Sonja

Gewijzigd door - Asje op 07 Jul 2008 20:49:03

wat een kanpperd zeg.

groetjes Gytha

Deze is ietwat klein ja, maar evengoed erg leuk en het forum leesbaar. hahaha en we nemen het je zeker niet kwalijk hoor .

Als je deze link hieronder tussen [img] …en… [/img] zet, heb je al die andere tekstjes er niet voor en achter in elk geval. ( sterretjes er even uit halen)

wat een snoetje! echt dametje

Groetjes Marianne mama van Ruben

Thanks, wordt er verlegen van. En ik zal het onthouden van die sterretjes hahah…
Nog 3 weken en dan is ze 2 jaar. De tijd is te snel gegaan vindt ik. Maar dat heeft een reden, dat wil ik allemaal best vertellen, maar dan moet ik even langer actief zij hier, sorry.

lfs Sonja

Gewijzigd door - Asje op 08 Jul 2008 11:31:17

Ik heb in je profiel de overbodige tekst van je banner weg gehaald, want zo wordt het te breed voor het forum en die tekst heb je verder niet nodig voor je banner.

wat een mooi meissie heb je wat een skatje

hihi, thanks.
Nog een week en dan is ze jarig. Spannend hoor allemaal. Ze wordt dan al weer 2 jaar. Weet alles nog zo goed. hahahah…

lfs Sonja

image=1001166hp5.jpg][/URL]

Gewijzigd door - mamavansophie op 21 Jul 2008 08:47:17

Gewijzigd door - mamavansophie op 21 Jul 2008 08:47:55

[quote]
hihi, thanks.
Nog een week en dan is ze jarig. Spannend hoor allemaal. Ze wordt dan al weer 2 jaar. Weet alles nog zo goed. hahahah…

lfs Sonja

Gewijzigd door - mamavansophie op 21 Jul 2008 08:50:36

nou moe, het lukt me niet om die lap tekst goed weg te krijgen. Ik wilde geen quote. En zeker niet van mijn zelf hahaha… HELP!!!

lfs Sonja