Mijn site helemaal nieuw is

Gelukkig ben ik helemaal niet eigenwijs… Ik was van plan alleen wat dingetjes aan te passen aan de site, maar nee…het moet natuurlijk weer helemaal anders (zucht).

De foto’s zijn erg mooi geworden, je kunt wel zien dat ze door een prof zijn gemaakt. Ben benieuwd naar jullie reacties; kritiek is ook welkom!

Groeten,
Nikki (bag lady)

Hoi Nikki,

Ik heb je nieuwe site bekeken en ik vind hem hartstikke goed!
Vooral de detailfoto’s van de stof van de bakerzakken vind ik heel goed bedacht. Want zo zie je beter hoe het eruit ziet dan op een foto “van een afstandje” (als je snapt hoe ik het bedoel…zucht…die warmte ook )
Ook vind ik dat je het hesje op die andere foto heel goed kan zien. Ik begrijp nu veel beter wat je met het hesje bedoelde!
Kortom: ik vind de site super en weer professioneler dan de vorige keer!
Complimentjes hoor!!!
Met zo’n site gaat de verkoop helemaal als een trein vrees ik, haha!
Nog een maandje trouwens en dan kom je in dat maandblad hè? Welke foto komt daarin? Weet je dat al?

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi,

Dank je voor me lieve reactie. Kinderen komt derde week van september uit en Ezeltje Prik (kinderdagverblijven) op 20 september. Tegelijk dus, dat wordt lachen…

Hoe is het eigenlijk met jullie site? Ik zag dat hij nog niet online is. Ik heb het nu even wat minder druk dus als ik nog iets voor je kan doen of uitzoeken, laat het weten!

Groeten,
Nikki (bag lady)

Jeetje wat een mooie overzichtelijke site. En wat zijn ze weer mooi geworden die bakerzakken. Leuk die reacties die erop staan. Het idee om de materialen beter te kunnen zien vind ik echt briljant hoor ! Hele toffe site hoor en mooie bakerzakken, mijn complimenten!

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Hoi Nikki,

We krijgen hem gewoon niet ge-upload naar internet…zucht.
Zijn al hard op zoek naar iemand die het wel weet.
Ik wou dat ik er wat meer verstand van had, want ik baal wel een beetje. Nou is de site eindelijk geschikt en nou krijgen we hem niet zichtbaar!
De bestanden staan trouwens al wel op mijn C: schijf.
Nou ja, we blijven maar proberen.

uhu ik kan je site helemaal niet vinden ik ben zeer benieuwd

groetjes marielle mama van tanja

Marielle,

Als je op Nikki d’r naam gaat staan (bij haar berichtje) dan kom je automatisch bij haar profiel terecht.
Onderaan staat dan de link naar www.bakerzak.nl
(hihi, nu heb je hem dus ook bedenk ik me )

Hoi Nikki
who
wat een mooie site is het zeg
Mooie duidelijke foto`s
Ga zo door
Groetjes Heleen mama van Robin

Nou ik ga je zak onthouden.
Lisa heeft ook ingebakerd gelegen toen ze klein was, misschien ook iets voor onze 2de puk. Maar eerst kijken hoe de kleine het doet als het geboren is.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Hoi Nikky,

Je site ziet er goed uit zeg! heel overzichtelijk, ik ben altijd nogal ongeduldig op internet, en zie te veel knopjes etc maar jouw site is prima!
mooie collectie trouwens.
en duidelijke foto’s, je ziet meteen “hoe die werkt”.
leuke slogan ook, slaapzak met wat erin
als nu je reclame campagne gaat lopen, berg je dan maar, ik denk dat het prima gaat lopen.
Ik heb de link ook al doorgegeven aan mensen die een kindje verwachten, echt iets om bij de hand te hebben als het een onrustig slapend kindje is.

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

hoi nikki, nou ik ben op de site geweest hoor.heel erg leuk ziet het er allemaal uit . het is echt een uit komst ga zo door

groetjes marielle mama van tanja