Mijn schoonvader

gisteren avond tussen 17:00 en 18:00 uur helaas overleden is aan de 2 hersentumors die die had.

Mijn schoonvader en schoonmoeder waren dinsdag allebei naar het vorzorgings tehuis in Harlingen gebracht (wij woonen in Balk)

Maar gister midag kregen we telefoon van me schoonmoeder dat de dokter had gezegt dat als wij hem nog wilden zien dat we dan die dag nog moesten komen, dus wij hals over kop oppas geregeld voor Samantha en met Pascal in de bus naar Harlingen en daar waren we pas om 19:55 uur en toen kregen we meteen te horen dat hij dus al overleden was, we waren dus te laat

Hij wordt maandag ochtend gecremeerd, we gaan om 10 uur weg richting het crematorium. in Herenveen.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

gecondoleerd, jeetje jo, jammer dat jullie te laat waren, probeer hem maar in gedachten te houden hoe ie was… heel veel sterkte de komende tijd

Tries

Liefs Tries

gecondoleerd ne veel sterkte de komende tijd

Gecondoleerd Diana.
Hij was natuurlijk al een tijd ziek maar het kwam waarschijnlijk toch nog onverwacht.
Sterkte de komende tijd
Groetjes eljada

gecondoleerd is het enige wat ik nu kan zeggen.
heel veel sterkte meid met het verwerken van dit verdriet.
ik zal een beetje extra kracht naar je toe zenden.

Ook namens mij gecondoleerd.
Wat vervelend zeg, dat jullie nou toch te laat waren!
Maar ja, jullie hebben je best gedaan en hier kunnen jullie natuurlijk niks aan doen… Da’s overmacht, zoiets.

Ik wens jullie héél veel sterkte toe!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Sterkte!

Groetjes Mim

heel veel sterkte!! gecondoleerd. knuffel van mij hoor…

maureen

Gecondoleerd meid,
heel veel sterkte de
komende tijd.

Liefs Kristel

Gecondoleerd en sterkte de komende tijd.

Liefs Jolanda.

jee diana wat erg, ik wens je heel veel kracht en sterkte toe.in deze moeilijke tijd .

veel liefs en knuffels marielle

Hallo Diana,
hoe gaat het nu met jullie?

Liefs Kristel