Even kort vooraf…
In 2002 heeft me schoonmoeder vlak voor Samantha’s geboorte in het ziekhuis gelegen met een poliep aan de endeldarm Daar is ze van hersteld en ze was weer thuis voordat Samantha geboren werd. In het voorjaar van dit jaar werd zijn vader behandelt voor longkanker, ze hebben hem toe geopereed en een hele long wegehaald hij heeft toen een flikke klap gemaakt omdat de nietjes waren los gegaan en daar had hij 80% van al zijn bloed verloren. Daar is hij nu nog herstelde van. (dat was rond Samantha’s 1ste verjaardag)Tot een paar weken geleden zijn moeder ineens naar het ziekhuis moest, weer de darmen, ze hebben haar geopereerd maar niks meer verwijdert omdat het zodaning uitgezaait is dat er niks meer aan te doen is ze gaan het over een tijdje met gemo proberen te “rekken” omdat het een aflopen de zaak is, ze is er zelf erg koel onder en hoopt(te) nog wel een aantal jaar samen met haar man te leven…
Zei is nu ongeveer 1,5 week weer uit het zikehuis, en vamorgen ging de telefoon dat mijn schoonvader met spoed naar het ziekhuis gebracht werd, ze dachten aan een hersenbloeding.
En dit is het laatste nieuws tot nu toe…
Ik heb ondertussen al een paar keer contakt met Richard en zijn moeder gehad die nu momenteel nog steeds is het ziekhuis zijn.
Tijdens het eerste gesprek, waren ze hem nog aan het onderzoekken, maar was zijn vader steeds erg ver weg.
Hij moet als het goed is momenteel wel weer aardig bij zijn, maar het zou erg slecht gaan! Het fijne weet ik er nog niet van, omdat de dokters nogal vaag zijn daar, ze leggen wat uit en lopen weer weg.
Maar ik hoorde net zijn moeder over dat de dokters het hadden over uitzeïngen in zijn hoofd, en als hij een hartstilstand zou krijgen dat ze hem dan niet meer zouden reanimeren
Hij schijnt thuis heel raar te hebben gedaan… Rare bewegingen maken en zijn ogen begonnen te draaien en hij zag allemaal dingen die er niet waren…
Ik heb geen idee over hoe en wat nu, ook niet hoe ze nog daar zullen blijven, ben momneteel alleen thuis met Samantha die nu even ligt te slapen.
Als ik weer meer weet dan meld ik het wel even.
Groetjes,
Diana
Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (??-12-03)
http://www.tienerenzwanger.nl