Mijn schoonvader in het ziekhuis ligt!

Even kort vooraf…
In 2002 heeft me schoonmoeder vlak voor Samantha’s geboorte in het ziekhuis gelegen met een poliep aan de endeldarm Daar is ze van hersteld en ze was weer thuis voordat Samantha geboren werd. In het voorjaar van dit jaar werd zijn vader behandelt voor longkanker, ze hebben hem toe geopereed en een hele long wegehaald hij heeft toen een flikke klap gemaakt omdat de nietjes waren los gegaan en daar had hij 80% van al zijn bloed verloren. Daar is hij nu nog herstelde van. (dat was rond Samantha’s 1ste verjaardag)Tot een paar weken geleden zijn moeder ineens naar het ziekhuis moest, weer de darmen, ze hebben haar geopereerd maar niks meer verwijdert omdat het zodaning uitgezaait is dat er niks meer aan te doen is ze gaan het over een tijdje met gemo proberen te “rekken” omdat het een aflopen de zaak is, ze is er zelf erg koel onder en hoopt(te) nog wel een aantal jaar samen met haar man te leven…

Zei is nu ongeveer 1,5 week weer uit het zikehuis, en vamorgen ging de telefoon dat mijn schoonvader met spoed naar het ziekhuis gebracht werd, ze dachten aan een hersenbloeding.

En dit is het laatste nieuws tot nu toe…

Ik heb ondertussen al een paar keer contakt met Richard en zijn moeder gehad die nu momenteel nog steeds is het ziekhuis zijn.
Tijdens het eerste gesprek, waren ze hem nog aan het onderzoekken, maar was zijn vader steeds erg ver weg.
Hij moet als het goed is momenteel wel weer aardig bij zijn, maar het zou erg slecht gaan! Het fijne weet ik er nog niet van, omdat de dokters nogal vaag zijn daar, ze leggen wat uit en lopen weer weg.
Maar ik hoorde net zijn moeder over dat de dokters het hadden over uitzeïngen in zijn hoofd, en als hij een hartstilstand zou krijgen dat ze hem dan niet meer zouden reanimeren

Hij schijnt thuis heel raar te hebben gedaan… Rare bewegingen maken en zijn ogen begonnen te draaien en hij zag allemaal dingen die er niet waren…

Ik heb geen idee over hoe en wat nu, ook niet hoe ze nog daar zullen blijven, ben momneteel alleen thuis met Samantha die nu even ligt te slapen.

Als ik weer meer weet dan meld ik het wel even.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (??-12-03)
http://www.tienerenzwanger.nl

Hoi Diana,

Toevallig heb ik net al op je andere
berichtje hierop gereageerd (bij topic: over 12 dagen uitgerekend).
Maar ik hoop echt voor je dat jullie gauw duidelijkheid krijgen over de toestand van Richards vader! Meestal zijn de artsten in het begin vaag omdat ze eerst zeker willen weten wat er aan de hand is.
Om te voorkomen dat ze jullie onjuiste informatie geven enzo. Maar wel heel vervelend voor jullie!
En ik vind het ook erg vervelend voor je dat je nu alleen thuis zit, in spanning en ook nog eens overtijd…
Als je wil kletsen dat plaats je maar weer een berichtje hoor! Gewoon doen!
Lucht vaak al enorm op.
Sterkte meis!

Groetjes, Bianca

jeetje het zit niet mee als ik dit lees kippevel loopt over me lichaam nu

ik wens jullie heel veel sterkte en wat bieb zeg als je wat kwijt wil zet het neer hier schrijf het van je af he

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Danks!

Richard en zijn moeder hebben net weer met de dokte gepraat en hij blijk idd uitzaaingen in zijn hoofd te hebben… Alleen weten ze maandag pas echt meer omdat dan de arts die er over gaat ofzo er pas weer is…

Hmmm heb nu ook niet echt veel vertouwen of het goed gaat met het oproepen van de dokter 's nachts tijdens de bevalling Omdat je dan gewoon de huisarts moet bellen. En dat deeden hun vamorgen ook en toen kregen ze een bandje en dan moes je op toets 2 drukken voor spoed en toen gebeurde er nog niks! Oftewel gewoon niemand berijkbaar! Hebben ze maar meteen 1 1 2 gebeld…

Maargoed zodra ik weer nieuws heb, meld ik het weer even…

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (??-12-03)

ja idd eng idee

als je hier belt heb je gelijk de ass aan de lijn ook het weekend dat is toch wel een fijn en vertrouwd gevoel

nou meis kop op ook al is dat op dit momnet ff moeilijk

we denken allemaal aan je

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

He wat vervelend allemaal!
Ik weet een beetje hoe het is, die onzekerheid van het wachten en niet weten wat, daar wordt je gek van! Net nu je zelf op het laatst loopt.

Heel veel sterkte voor jullie allebei!
En als je gaat bevallen en je kunt niemand bereiken, 112 bellen!

Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt.

Groetjes Mim

Lieve Diana, wat een ellende zeg !! Ik wens jou en de rest van de familie veel sterkte toe !!
Groetjes, Brenda Reurink.

jee diana dat is even schrikken nou meid ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en hoop gauw nog van je te horen sterkte

veel lifs marielle trotse mama van tanja

Jeetje net gelezen dat pascal is geboren en nu lees ik dit. Vreselijk zeg. Hoe gaat het nu met hem. heel veel sterkte voor jou en je vriend

Liefs Kristel

Hoi Diana.
Nou,heb ik je net gefeliciteerd,lees ik dit bericht.
Ik vind het heel erg naar voor jullie dat jullie,in deze tijd die eigenlijk zo fijn moet zijn,zulke nare dingen moeten meemaken.Ik begrijp nu uit je verhaal dat je schoonvader En je schoonmoeder allebei kanker hebben??En dat het bij beiden is uitgezaaid?Tjonge jonge wat een ellende zeg!Heel veel sterkte de komende tijd.
Groetjes Eljada

Hoi,

Hij is nu sins een week thuis en het gaat na omstandigheden goed met hem!

Ze hebben afgelopen vrijdag in het ziekenhuis weer een scan gemaakt en nogiest voor de bestraling zodat ze weten waar ze dat moeten doen. Hij blijkt op 2 plekken een tumor in het hoofd te hebben.

Ze gaan op 29 December beginnen met bestralen en veder is het nog helemaal afwachten hoe en wat veder, want de een zegt dat het goed te behandelen is en de ander zegt dat het een afgelopen zaak is
Dus daar wordt je niet veel weizer van.

Met me schoonmoeder gaat het na omstandigheden ook goed, ze is afgelopen vrijdg begonnen met de gemokeur (tablet vorm) en ze heeft er nog geen last van!

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)