Mijn schatje paaseitjes heeft geraapt!

We gingen zondag naar mijn oma voor het tradionele paasdiner.
En we komen binnen, zie ik dat de ‘paasklokken’ waren geweest.
Natuurlijk komt mijn oma onmiddelijk aangestormt met een mandje zodat onze kleine man paaseitjes kan rapen.
Ik zeg dus aan mijn oma van ja ik denk niet dat hij dat al kan hoor, hij is nog veel te klein.
Maar we hebben het dan toch maar geprobeerd.
Wat bleek dus, hij raapte alle eitjes! Kei voorzichtig en één per één!

Ik was zoooooo trots!
Hij deed het met zoveel belangstelling :smiley: Achja mijn hartje smelt al als ik eraan denk, hij heeft dus voor de alleerste keer in zijn leven paaseitjes geraapt.
Achteraf kreeg hij een groot applaus van iedereen en daar stond hij dan zo fier op zichzelf. Hij heeft dan ook mogen proeven van de chocola en lekker dat hij het vond Maar ik verwachtte ook niets anders haha.

Ziezo, dat wou ik dus even met jullie delen.

Veel liefs,
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

En zo kunnen ze dan weer meer dan je denkt hè. Leuk! Als je foto’s hebt, we zouden ze graag zien!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Super he als ze al meer kunnen dan je denkt!! Ook mijn hartje zou smelten hihi! Maarre … wat zijn paasklokken??

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

@Mriek: Nee we hebben spijtig genoeg geen foto’s, het ging allemaal veel te snel

@Yavahn: Paasklokken… tjah hoe leg ik dat uit zeggen ze dat zo niet? Dat de paasklokken zijn overgewaait en overal paaseitjes hebben neer gestrooid? Of anders heeft de paashaas ze daar gelegd mss is dat beter?

Oh wat lief. hier moet de tuin nog steeds afgemaakt worden dus hopelijk luiden bij ons volgend jaar die klokken ook

Groetjes,

Michèle

Hihihi, bij ons komt de paashaas. Die heeft een mandje om met eitjes en hij legt overal eitjes neer! Maar superlief dat je zoontje alle eitjes opraapte! Ik zou ook supertrots zijn! Eva heeft ook eitjes gezocht. Opa en oma legden ze héél duidelijk zichtbaar neer en dan zag ze ze natuurlijk. Dan riep ze: ‘Jaaaaaa!’ en legde ze ze in een mandje. Vol trots! Lief is dat he? Jammer dat je geen foto’s hebt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Jammer, geen foto’s!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wat lieeefff! Bij ons ook de paashaas
Wij hadden alleen de avond van te voren de eitjes verstopt in de woonkamer. Want Nick mocht smorgens in zijn pyjamaatje eitjes gaan zoeken. Eerst onwennig. Bij het eerste ei wou hij al stoppen en gaan eten. Hij wou hem niet afgeven ha,ha. maar toen hij ontdekte dat er nog meer lagen, ging ieder eitje enthousiast in zijn mandje Echt ik heb ook zo genoten van zijn blije smoeltje. Heerlijk zo’n ochtendje! helaas niet gedacht om te filmen of foto’s te maken

Groetjes Bianca

Ook hier de paashaas en de eitjes in het zicht
Maar er wel aan gedacht om foto’s te nemen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@Michèle: Ze konden ter uitzondering toch binnen dit jaar? of niet?

@Benick: Ik zie hem daar al staan, zo van Nee nee, en dan plots ‘ooooh’ er zijn er nog…ok dan, haha
Ik heb er ook enorm van genoten mijn zoontje zo bezig te zien

@ TanElle denk dat ze dan niet meer had hoeven zoeken ik heb namelijk katten en 1 lust er chocolade en 1 is er obsesief verslaafd aan zeg maar dus ik denk dat we dan alleen lege papiertjes gevonden hadden en twee misselijke katten.

Groetjes,

Michèle

@Michèle: Dan lukt het je idd niet Morgan zou nogal teleurgesteld zijn als ze ziet dat de katten met alle chocolade zijn gaan lopen. Die katten toch! het zijn ergere snoepers dan onze kabouters Maar eh, gaan ze dat dan buiten ook niet doen? of worden ze dan mooi binnen gehouden?

op dit moment zijn ze nog steeds binnen, als de tuin klaar is mogen ze ook naar buiten maar dan even niet

En ja eentje is echt heel erg, daar moet ik alles aan chocolade en koekjes voor verstoppen en ze is al bijna 14 jaar. En de ander is helemaal bezeten van spekkies, van die geel met roze dingen. Gekke beesten zijn het.

Groetjes,

Michèle

TanElle: ha ha zo ging het dus ook echt. Bij ieder eitje in het voren kijken of er nog meer lagen. Bij de laatste was het ook echt, openmaken en opeten!!

Michelle: daarom hebben wij de eitjes ook savonds voor we naar bed gingen verstopt. Wij hebben een hond en een kat (ook 14 jaar) die graag snoepen en slopen . Dus savonds de beestenbende de kamer uit zodat de eitjes smorgens nog op hun plek lagen

Groetjes Bianca

@ Bianca kan ik hier niet doen, Ik heb 5 katten met allemaal hun eigen plekje dus als ik dat ga verstoren heb ik de hele nacht hommeles. Dan maar over een jaartje

Groetjes,

Michèle

@Michelle. Oef, 5 van die plunderaars. Ja, dan kan ik me voorstellen dat je ze op hun plekje laat want hier staat er smorgens ook 1 te mauwen waar ik af en toe gek van word. Laat staan dat er 5 zijn…

Groetjes Bianca

Ha ha ha ja we hadden er ieder 3 toen we elkaar leerde kennen en we hadden 3 oude dames (nu nog 2, eentje is er overleden inmiddels) maar die dutch diva’s doe je ook niet meer weg. En de jonge garde tja die hebben ook een speciaal plekje. 1 is er bij Mervin thuis geboren, eentje bij mijn moeder thuis en 1 heb ik er van de dood gered toen hij 7 weken was (inmiddels ook alweer 8 jaar) dus die blijven ook lekker. We wonen gelukkig groot genoeg ook (7 kamers) maar we hebben ze bijelkeaar gepropt op een 3 kamerflat en ik kan je zeggen mijn dierenarts is dat jaar een keertje extra op vakantie gegaan

Groetjes,

Michèle

Ha ha ja, de dierenarts vind het wel prima zoveel katten
Ik heb ook 2 katten gehad waarvan er nog 1 leeft. 2 jaar geleden is ze overleden. Ze was 14 jaar en had al de helft van haar leventje suiker. Dus ik moest iedere dag insuline spuiten. Ook die dierenarts heeft behoorlijk wat vakanties kunnen houden van die ene kat!
En ook ik heb mijn kat die nu nog leeft van de dood gered met 5 maandjes oud. Bij de MacDonalds gecatnapt want hij liep tot 2 x toe bijna de autoweg op… (was ook niet zo veilig voor mij maar ja, ik kon het niet aanzien) En hij heeft het prima bijons want ook hij is inmiddels alweer 14 jaar geworden. Wij hebben niet zoveel kamers als jullie maar ja, met 5 katten moet je ook wel een groot huis hebben he!!!

We willen nog wel meer dieren. Moeten we eerst ons huis verkopen alleen dat vlot nog niet echt

Groetjes Bianca

Spotje was ook 14 jaar geworden, zij heeft een beroerte gehad 3 dagen voor morgan geboren werd, wel weer bovenop gekomen, maar nooit meer de oude, 8 maanden later hebben we haar in moeten laten slapen. Ze was op.

Enne bij ons was het van het vechten dat ze zoveel naar de doc moesten. Overal wonden en onstekingen en ineens was het knokken over zeg maar.

Groetjes,

Michèle