...mijn oppaskindje vanmorgen is geboren!

Ja, hij is er: SEM!!!
7 Pond en met de vacüm geobren.
Als mijn vriend uit het ziekenhuis is mogen we gelijk langskomen.
Ik zat net al bijna te huilen maar ik denk niet dat ik mijn tranen kan bedwingen als ik mijn vriendin zie.
Gelijk de prenatal leeggekocht!!!
Natuurlijk plaats ik vanmiddag een foto van de nieuwe wereldburger!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

whoohoo gefeliciteerd!! ben benieuwd naar de foto… tis vandaag wel da dag voor beebjes te krijgen he daar mijn vriendin ook aant bevallen is… knuffel hem straks ook een beetje voor mij!!

liefs jessica

wat leuk jolanda van harte gefeliciteerd sem leuke naam zo heet me achterneefje ook .he geniet van dat kleine mannetje

groetjes marielle mama van tanja

jaaa gefeliciteerdddddddddddddddddd

Hey, wat gaaaaafffffffff !!!
En wat een stoere, leuke naam!
Geef hem ook ff een dikke knuffff namens mij
Enne…foto’s altijd welkom hier

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gefeliciteerd jolanda!! Leuk joh, wat emotioneel is dat he als je vriendinnetje bevalt (had ik ook hihihi)

Geniet ervan!! Liefs, Els

Joepieeeeeeeeee GEFELICITEERD. Heerlijk dat ze het achter de rug heeft hoor. Yep en bij een vriendin is het ook wel erg spannend en emotioneel, dat had ik ook. Ben erg nieuwschierig naar de foto`s.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Hier is hij dan;

Deze foto heeft de trotse vader zelf gemaakt, toen wij kwamen lag hij telkens met zijn ogen dicht. Hij zal best hoofdpijn hebben van het getrek aan hem dus ik heb 'm nog niet vast kunnen houden, maar ik zal aankomende week vast nog wel een keer gaan kijken.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

OHHHHHHHHHHHH LIEFFFFFFFFFFFFFFF !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

OOOOOOO wat een liefie
Ik wil ook nu
Van harte gefeliciteerd met dit lieve ventje

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

SMELTTTTTT
Wat een schatje zeg! En dat vingertje in zijn mond, hihi, lief hoor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.