Mijn oppaskindje er vandaag voor het eerst is!

Ja Sem is er.
Cas moet een beetje wennen want hij wil al met hem spelen.
Sem heeft net lekker liggen slapen.
Nu even spelen en dan lekker buiten wandelen.
Vanavond uitgebreid verslag hoe het is gegaan.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

he leuk,heel veel plezier maar dat zal wel lukken

iig wandel ze

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hey leuk hoor, ben benieuwd hoe het gaat. Wechtje had vandaag ook voor het eerst dr oppaskindje toch ?

Veel plezier Jolanda hahahaha en lisa en Cas !

hey veel plezier hoor!! zal leuk zijn!!
assie nee de dienst en ik hebben totaal niks meer gehoord tot nu toe van die mama! misschien komt het nog ma ga me er allesinds niet meer op verheugen!

liefs jessica, &

hee lullog zeg,want ik begreep ook eerst kennis toen kwam ze niet en nu dus ook niet

ga je bellen naar ze of laat je het zo en wacht af

Bianca,Dylan & Kaitlyn

de dienst wil zelf ook afwachten en ik ga der zeker niet bellen…vanaf januarie wordt het zoal drukker en er komen op den duur toch kindjes,ga dan zeker niet iemand na lopen die zich tot nu toe aan geen enkele afspraak heeft gehouden! (wil niet onbeleefd over komen hoor,hou gewoon niet van als mensen hun afspraken niet nakomen!)

liefs jessica, &

Het gaat heel goed.
Cas ligt nu op bed en Sem ligt in de wilstoel te slapen, hij wilde niet naar bed.
Lisa is aan het spelen.
Hopelijk is het vanmiddag lekker weer dan kunnen we nog even naar buiten.

oh wat fijn dat het zo goed gaat!!! greniet er lekker van!! en hopelijk vanmiddag een lekkere wandeling… veel plezier!!!

liefs jessica, &

Leuk joh!
Ben erg benieuwd naar je verslag vanavond

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Lekker dat het zo goed gaat. Het is nauurlijk voor iedereen even wennen.
We zijn heel benieuwd naar je verslag!!
En Wechtje, ik zou bijna zeggen, laat ze maar &^*&^%& .
Ik vind het echt jammer voor je, maar er komen vast wel andere kindjes!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Verslag;
hij werd door zijn mamma gebracht en viel toen snel in slaap;

Daarna hebben we samen gespeeld;

Lisa heeft Sem nog een flesje gegeven;

Het ging al met al goed, al was het wel druk.
Zeker toen om 11 uur Sem een fles moest en Cas toch ook wel even wilde drinken bij mamma. Daar zat ik dus met in mijn ene arm Sem aan de fles en aan de andere kant Cas aan de borst. Helaas was er niemand om er een foto van te maken want het was wel een grappig gezicht.
Volgende week komt hij gezellig weer.

Och, die laatste foto met Lisa is leuk!!! (die andere twee foto’s natuurlijk ook hoor haha! Maar ze kijkt zo trots!)
Wat fijn dat het zo goed is gegaan en wat jammer dat er inderdaad niemand een foto van jou kon nemen Lijkt me erg grappig om te zien, 1 aan de fles en 1 aan de borst

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

fijn dat het zo goed is gegaan!! en wat een lief mannetje ook!! en inderdaad lisa kijkt zo lief (is ook echt een snoetje trouwens!!) zal wel ff druk geweest zijn ja hehe dan is het improviseren he!! lijkt me ook wel een grappig gezicht gelijk je daar gezeten hebt

liefs jessica, &

Wat lekker dat het zo gegaan is, je weet vantevoren nooit hoe het gaat natuurlijk.
Begin je al uit te kijken naar volgende week??
Zou het me goed voor kunnen stellen…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl