Mijn opa en oma 50jaar getrouwd

heej heej
mijn opa en oma zijn 3 nov 50jaar getrouwd en nu wilde ik met senna iets leuks gaan maken maar tekeneningen met handjes hebben ze al zo vaak gehad.
en de grotere kleinkinderen doen een tekst opzeggen met het liedje van van voor naar achter van links naar rechts senna doet alleen mee bewegen op links en rechts daarom wil ik toch ook wat voor ze knutselen
hebben jullie leuke tips??

groetjes divinia

Hoi hoi,

Je hebt zo’n leuke website waar je t-shirts kunt laten bedrukken. Ik heb toen mijn moeder’s man 60 werd een t-shirt met lange mouwen laten maken met de tekst: Hiep Hoera Opa Fred 60 jaar! en die moppie aangetrokken. Was erg schattig!

Is dat niet leuk?

Als je de details wilt weten, let me know!
groetjes,
Wendy

Een boekenlegger maken? Of fles wijn met foto?

Euh… lastig hé!

Een fotocollage met de leukste fotomomenten van Senna en omgeving?? Mensen die voor opa en oma ook heel belangrijk zijn???

Groetjes,

Michèle

gefeliciteerd met je opa en oma! leuk zeg en vooral het feest is kei leuk (vond ik ook bij mijn opa en oma)
ik dacht meteen aan handjes afdrukken.
maar dat hebben ze al gehad zei je… misschien iets met gips? en een voetje erin? of een 2e loopschoentje (als je het nog hebt) laten bespuiten met brons/zilver/goud (1 van die 3 haha)
of een digitaal klein fotoalbum maken met de kids erin?

gefeliciteerd ten eerste

Wat ik erg leuk vind om te maken voor opa’s en oma’s is een klein schilderijtje.
Koop je leeg bij de action in alle soorten en maten. Lekker laten kleuren en kliederen. (Kan ook met sponsjes en leuke rollertjes.) Je kan ook glitter door de verf doen. En dan met een mooie gekleurde stift (Zilver!) erop schrijven.

One day, one dream: Australië 2011