Mijn onthaalkindje vandaag

gewoon niet is komen opdagen!! ze zou er om tien uur zijn en dan blijven tot twaalf… haar mama belde om half twaalf dat ze geen proefdagjenodig had dat carol (zo heet ze) vanaf de zevende gewoon gaat komen ! ik voel mij vereerd dat die mama mij zo vertrouwd ma ik ben zelf een mama en begrijp niet goed hoe dat ze er zo licht over kan gaan?! ik ga zeker goed zijn voor haar meisje ma zij kent me totaal niet en heeft me in totaal een half uur gezien en beslist op dat half uur dat haar dochter na mij mag komen… ben ik het nu of is dit wel erg vlug beslist??? plus dat het nu twee uurtjes waren om haar (carol) gerust te stellen want ze is nu 13 maanden en is altijd bij der mama geweest en nu komt ze in de week van de zevende twee ganse dagen,dat kindje gaat echt niet weten wat haar overkomt denk ik! vindt het echt raar,vond het toen met het kennismakingsgesprek al een beetje raar dat ze niet eens vroeg waar haar meisje ging slapen en zo (heb ik haar dus uiteindelijk zelf ma laten zien!!) misschien ben ik ook te overbezorgd weet het niet goed… wat denken jullie??

liefs jessica, &

ja opzich klinkt het allemaal een beetje vreemd. ALs het om mijn zoon zou gaan zou ik ook eerst eens op proef willen. Kijken hoe Patrick op de sitatie reageerd. Ik zou alles willen weten. Waar hij gaat slapen, welk eten enz enz.

Maar ja misschien is zij wel erg goed van vertrouwen je weet het niet. Wel vreemd hoor maar hou ons op de hoogte. ben heel erg benieuwd hoe het nu echt gaat de eerste keer.

veel liefs mignon

ik kreeg mijn oppas kindjes ook eerst 3 uurtjes ipv gelijk 8 uur achter elkaar

hoop dat het de 7e goed gaat

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ja, ik zou het ook anders doen.
Inderdaad net als wat Mignon al zei, willen weten waar hij zou slapen, wat hij zou eten etc. etc.
En natuurlijk een paar uurtjes op proef.
Maar ja, ik weet ook dat sommige ouders erg makkelijk zijn in dat soort dingen.

Beschouw het gewoon lekker als een compliment voor jezelf
Enne…ook ik ben natuurlijk wel benieuwd hoe het gaat straks

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik zou ook het naadje van de kous willen weten en me kindje al alles willen laten zien. Is ook maar net hoe zo`n kindje zelf is misschien, Evianne heeft dat bv wel erg nodig om eerst alles te zien met pappa of mamma, maar toch… Daarbij vind ik het al erg onbeleefd dat als je om 10.00u een kindje verwacht, er pas om 11.30u word afgebeld.
Succes de 7e, ben erg benieuwd hoe het gaat.