gewoon niet is komen opdagen!! ze zou er om tien uur zijn en dan blijven tot twaalf… haar mama belde om half twaalf dat ze geen proefdagjenodig had dat carol (zo heet ze) vanaf de zevende gewoon gaat komen ! ik voel mij vereerd dat die mama mij zo vertrouwd ma ik ben zelf een mama en begrijp niet goed hoe dat ze er zo licht over kan gaan?! ik ga zeker goed zijn voor haar meisje ma zij kent me totaal niet en heeft me in totaal een half uur gezien en beslist op dat half uur dat haar dochter na mij mag komen… ben ik het nu of is dit wel erg vlug beslist??? plus dat het nu twee uurtjes waren om haar (carol) gerust te stellen want ze is nu 13 maanden en is altijd bij der mama geweest en nu komt ze in de week van de zevende twee ganse dagen,dat kindje gaat echt niet weten wat haar overkomt denk ik! vindt het echt raar,vond het toen met het kennismakingsgesprek al een beetje raar dat ze niet eens vroeg waar haar meisje ging slapen en zo (heb ik haar dus uiteindelijk zelf ma laten zien!!) misschien ben ik ook te overbezorgd weet het niet goed… wat denken jullie??
liefs jessica, &