Mijn oma de naam van de kleine

nog gehoord heeft voor dat van morgen overleed.
Ze is 89 jaar geworden en was lichamelijk hele maal op. We hebben allemaal fijn afscheid van haar kunnen nemen en hebben er vrede mee.
Toen ze in coma lag heb ik haar de naam die we hebben bedacht voor als we een meisje krijgen verteld. Ik heb namelijk het gevoel dat mensen die in een coma liggen we kunnen horen vandaar dat ik het toch tegen haar verteld heb.

groetjes Corina

Gecondoleerd met het overlijden van je oma. Fijn dat je goed afscheid hebt kunnen nemen en dat je er vrede mee kunt hebben. Ik denk ook dat ze je gehoord heeft, wat mooi dat je het haar hebt verteld. Verder weet niemand het, neem ik aan? Bijzonder.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Gecondoleerd en wat een mooi kado hebben jullie haar nog mee kunnen geven. Gehoor is inderdaad het laatste zintuig dat uitschakeld. Dus ik neem aan dat ze het nog meegekregen heeft.

Groetjes,

Michèle

Gecondoleerd.
Fijn dat je je oma de naam nog hebt kunnen vertellen.

Groetekes, Sje

Gecondoleerd met het verlies van je oma.

Wel een erg mooie gedachten dat jullie de naam van jullie kindje nog hebben kunnen vertellen.

Groetjes,
Sandra

Gecondoleerd met je oma…En ook ik denk inderdaad dat ze het nog gekregen heeft.

Liefs, Melanie

Ze heeft het vast gehoord, heel mooi dat jullie dat voor haar nog gedaan hebben…
Gecondoleerd met het verlies van je oma.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Ooohh ik weet zeker dat mensen het horen,met mijn ervaringen op mijn werk durf ik daar bijna mijn hand voor in het vuur te steken. Gecondoleerd, maar ook heel speciaal, kan ik me voorstellen, een moment om je 2de kindje mee te geven!

Gecondoleerd!

Mijn oma heeft mijn zoontje’s naam niet meer kunnen horen. 6 uur voordat hij werd geboren is ze plotseling overleden. Ze dacht dat het iets in de trend van ‘Jordy’ was, omdat ik mij eens had versproken. Ik twijfelde die dag nog om haar de naam te verklappen, helaas heb ik dit toen niet gedaan

Love Life