Mijn nwe shoes nog steeds nie binnen zijn

zucht, wat een ellendelingen om een vrouw zo lang op haar schoenen te laten wachten!!!

had supervette stiletto’s besteld, op een site die ik had gekregen van mijn kapster, witzwarte polkadotjes, met zwart kant en een rood strikje, heb een week lang tegen mijn laptopscherm zitten kwijlen en toen toch besloten ze aan te schaffen, natuurlijk was mijn maat niet op voorraad en moesten ze uit amerika gehaald worden,nou prima… maar dat kon 21 tot 28 dagen duren…ook geen probleem…maar ja het zijn WERKdagen… en natuurlijk hebben we hemelvaartsdag ertussen gehad en pinksteren, dus ik leg al weken onder de brievenbus …

bedoel het is niet dat ik de illusie heb dat ik er lekker op kan lopen, maar ik zou ze zo graag aanhebben met mijn voeten op tafel, en gewoon lekker naar kwijlen, bovendien hebben we 9 juli hier weer een party georganiseerd en ik heb dan ook een klein beetje hoop er minstenst bij binnenkomst op te lopen, neem me vans wel mee, voorals me tenen eraf vallen…

ik vind het niet normaal ze snappen toch wel dat op schoenen wachten zeer gevoelig ligt bij de vrouwen, sukkels

Pippy is geboren 17.07.2009

Ach schat bedenk je maar zo hoe langer uitgesteld hoe lekkerder de climax

Groetjes,

Michèle

Da’s absoluut een drama Ik hoop dat je ze snel hebt én dat ze zelfs nog een beetje lekker lopen!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers