Mijn nichtje 1 is geworden?

Hiep hiep hoera, op 2 juli werd mijn liefste nichtje 1 jaar!! Het dochtertje van mij zus dus. Pfff, wat gaat dat snel zeg!! Gisteren verjaardag gehad, en was helemaal leuk, veel kinderen, lekker gespeeld, leuke kadootjes gekregen, en lekker laat naar bed!! De kleine meid dan he, ik heb nu gewoon nachtdienst!!
Wie had dat kunnen denken, 5 jaar lang gewacht en gehoopt, eidnelijk gelukt, en nu wordt de kleine alweer 1… Gaat veel te snel hoor!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Gefeliciteerd Woezel,

met je nichtje.
Jij nu nachtdienst, ik nu net terug van een feestje (ik ga zo naar bed om 1.00uur
haha)

denk nog ff ikkebennen,

goh, wat is dat verslavend zeg…

Groetjes, mama van 2 kids

Fijne zondag en werk ze nog ff!

NIET! Is zij alweer één jaar?! Onvoorstelbaar. Ik weet inderdaad nog dat je zei dat je zus (eindelijk) zwanger was en nu is haar dochter alweer jarig geweest. Nog gefeliciteerd!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Gefeliciteerd met je nichtje! ja het gaat zeker heel snel allemaal… goh en voor hun natuurlijk ook een emotioneel moment na hoe het in het begin allemaal verliep want dat was zij toch?

Pff ik kan me net als Mriek al zegt nog wel herinneren dat je zus net zwanger was. En nu alweer 1 jaar, gaat idd veel te hard.

Gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben.

Groetjes,
Sandra

Jeetje wat gaat zo’n jaar hard zeg. 1 jaar alweer een heel dametje dus… Gefeliciteerd nog…

Groetjes,

Michèle