Hier weer foto’s van mijn net 3 jarig kotertje.
Hier is Mika met zijn vriend Brandon die net 6 jaar is,ze schelen 3 jaar,weinig verschil in lengte dat wel hihi.schelen maar 3 cm in lengte lol.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
Hier weer foto’s van mijn net 3 jarig kotertje.
Hier is Mika met zijn vriend Brandon die net 6 jaar is,ze schelen 3 jaar,weinig verschil in lengte dat wel hihi.schelen maar 3 cm in lengte lol.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
Lekker mannetje en wat beertje zeg. Hij doet mij zo denken aan mijn zwager maar die is al 23
Groetjes,
Michèle
Ja en Inge vindt hem toch op Rico lijken? Hihihi! Het is inderdaad een beer van een mannetje, maar dat wisten we natuurlijk omdat wij weten hoe het komt dat hij zo groot is. Hij past zo wel goed bij zijn vriendje Brandon! En óók nog een lief poesje om mee te kroelen, wat gezellig allemaal!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Vind ik ook, ze hebben dezelfde oogopslag. Mika is het grotere broertje van Rico!
Groetjes Rainbow, trotse mama
haha ik zie overal rico voorbij komen, maar bianca zei dat in de eerste instantie dat hij zoveel weg had van rico, toen ging ik beter kijken en ook ik kon het wel zien ja.
ik kan alleen geen foto’s zien bianca.
is niet beschikbaar oid??
Wat een heerlijk stoer mannetje
Heeft indd wel wat van Rico weg of andersom natuurlijk want Rico is jonger
Liefs Michelle
haha ja rico heeft wat van hem weg, zeker toen Mika ietsje jonger was, je ziet echt dat hij veranderd is vergeleken bij vorig jaar.
Mika doet het echt super bianca! wat een lieverd!