Mijn mop niks snapte van schoen zetten?

Hahaha, gisteravond mocht Eva voor het eerst haar schoentje zetten. Ze was met opa en oma naar de intocht geweest en is nu helemaal in de ban van ‘Saas’. Ik pakte gisteren haar laarsje en zette het samen met haar bij de deur. We moesten een liedje zingen. Dat wilde ze wel, maar ze begon te huilen toen we een appel voor het paard (bij gebrek aan een peen) in haar laars deden en zeiden dat Sint die mee zou nemen. Ze was bang dat hij haar mooie laarsje af zou pakken! We legden haar uit dat hij alleen de appel zou pakken en dat het laarsje nodig was om er iets in te doen. Toen vond ze het goed.

Vanmorgen 07.00 uur. Eva komt nog met een slaapkopje beneden. We liepen naar haar laarsje en daar zat een marsepeinen kikkertje in en een chocolademuntje. Ze haalde het er uit en snapte er helemaal niks van. Ze zei: ‘Kikkerrrr’ en verder niks. En wij maar denken dat ze dolenthousiast zou zijn! Hahaha. Het kwam echt nog helemaal niet aan, papa en mama vonden het spannender dan de diva!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Haha! Ik denk dat ze nog net ietsje te jong zijn, Erik snapt het ook nog niet. Dat is volgend jaar vast anders!

Groetjes,
M

Ik denk idd dat ze er nog iets te jong voor is. Wij vieren wel sinterklaas, maar met schoen zetten wachten we nog even. Moest wel eventjes lachen toen Eva dacht dat sinterklaas haar laarsjes zou meenemen. Schattig dat ze die gedachten heeft. Maar goed wel jammer dat haar enthousiaste reactie nog uitbleef. Volgend jaar is ze vast wel heel enthousiast.

Groetjes,
Sandra

hahaha moet er weer smakelijk om lachen rainbow! zie d’r gezichtje al helemaal voor me.
maar hier is t idd niet anders hoor, ze snapt er echt geen jotum van. ook hier zijn papa en mama meer hyperdepieper om sinterklaas dan de mop. achja zo kunnen wij ook weer even klein zijn toch, we hebben nu een goed excuus.

liefs,
Rinske

Ohhhh zo ging dat met Noah ook Rainbow.
Wij willen nog geen cadeau in zn schoen doen, dat doen we met de opa`s en oma op 5dec zelf. dus Noah mocht ook zn schoen zetten en hij zong ook heel lief een liedje… en de volgend ochtend zat er dan ook een kikkertje in en wat smarties enzo… en helaas ook hij was niet dolenthousiast!

Volgend jaar beter dan maar!

Liefs, Melanie

Ach ja, ze is natuurlijk ook nog piepjong! Maar ze had Saas wel een handje gegeven en roept de hele dag dat ze hem wil zien. Daarom hebben we een plaatje van de Sint op de koelkast geplakt. Van de buuf had ze sint- en pietenpoppetjes gehad, een cape en een muts en dat was allemaal reuze leuk vond ze. En dan die tamme reactie op de kikker, hahaha. Ik denk dat we die zelf maar opeten!

Of misschien was ze nog niet zo enthousiast, omdat het nog vroeg was

Groetjes,
Sandra

hahaha rico zegt ook saas!!! wat toevallig?!?!
Of soms zegt hij kaas, maarja haha dat is dan een spreekfoutje

haha nee eigenlijk zijn ze misschien nog te jong, ik heb het toch maar niet gedaan ik had zoiets van: ik ben er nog niet aan begonnen dus ik laat het maar achterwege, ik stond in de winkel ook te kijken van: wat zou ik er dan in kunnen doen, chocolade centjes en taai taai (of hoe heet die rommel?!) geef ik m nog maar niet

haha…hier ook nog zo eentje!
We hebben hem nu (met vandaag mee) 3x een schoen al laten zetten maar hij zingt niet mee en heeft vanavond bijvoorbeeld zijn schoen een paar keer terug gepakt en zei : nee niet soen!
Uiteindelijk staat ie nu wel voor de schoorsteen en krijgt ie morgenvroeg een boormachientje.
Ik heb zoiets van: hij mag alvast best iets leuks krijgen waar hij al een paar weken mee kan spelen in plaats van alles op 5 december in een keer zodat ie niet weet waar hij allemaal mee moet spelen.
Hij kan er alvast maar plezier mee hebben.
Vanmorgen had ie een branweermannenpak in zijn schoen, hij vond het zo leuk dat ie het de hele dag gedagen heeft!
KAAS…Kaas gehad oma!..zie hij tegen ons pap en ons mam…vond het zo grappig dat ie zo blij was!

Gr, Danielle

Hahaha ik heb me rot gelachen om je verhaal Maar heel herkenbaar hoor, hier ging het zondagochtend net zo! Hij was wel blij met de pepernoten en heeft ze ook smakelijk op gegeten, maar hij keek een beetje bedenkelijk, zovan; dat hoort in het kastje te liggen mama! Niet in mijn schoen!
De avond ervoor maakte hij ook al een drama… Wij deden een manderijn in de schoen voor het paard, (ook bij gebrek aan een peen, haha) maar hoe lief hij alles ook wil delen, fruit aan een paard geven, dat ging hem toch echt te ver!

Groetjes Anouk

Ow Gweldig Rainbow

Dylano mocht hem vanavond voor de tweede keer zetten en was heel enthousiast

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hahahaha, wij hebben de kikkers zelf maar opgegeten! Ik heb wel nog een glitterstuiterbal voor het kind, die doe ik nog wel eens in haar schoen! Ze vroeg zelf ook niet om de kikkers en de chocomuntjes en ach ja, dan is het beter dat ze het niet eet. Ze mag best nog een keer haar schoen zetten en dan kan Saas er iets in doen, maar misschien is ze blijer met die stuiterbal i.p.v. met chocola? Hoewel ze laatst op de achterbank wel stiekem met smaak een chocolade-beestje van oma op zat te eten! Ik ga nog een poging wagen, haha. Wel grappig dat de meeste kindjes het niks vonden en dat Dylano helemaal blij was! En dat brandweerpak, ja, dat klinkt wel erg cool!

Hij was vanochtend weer helemaal blij met zijn auto’tjes Maar papa vroeg had sinterklaas wat in je schoen gedaan, zegt ie mama Zou hij er nu al niet intrappen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat Lisa het wel snapt. Niet wie het erin doet natuurlijk, maar wel dat ze er 's ochtends in moet kijken of er een cadeautje/snoepje in zit! Vanochtend hadden ze sinterklaas-spekjes in hun schoen en aangezien Lisa om 6 uur weer wakker is, was zij de eerste beneden. Ze liep gelijk naar d’r schoen en riep “mimiiiiiiii!!!” (snoepje hihi)…

Bo mg vanavond voor het eerst de schoen zetten. Vorige week niet gedaan (ook al zei sinterklaas dat ieder kindje in … (waar wij wonen) zijn schoen die avond mocht zetten), omdat ik in de nachtdienst zat en Bo in de avodn even bij opa en oma sliep omdat papa toneel moest spelen. Al met al niet handig, dus bewust even gewacht, en vanavond mag hij dan. Ik heb bij de scapino een schoenen mat gekocht waar de sint en zijn pieten op staan. Daar kan hij dan zijn schon op zetten en morgen vroeg ruimen wij die weer op, en kan die volgende week weer uit de kast gehaald worden (anders gaat hij elke avond zijn schoen zetten en teleurgesteld zijn dat er niks in zit hahahahaha) nu met dat matje hoop ik dat voor te zijn, want ik gok eigenlijk wel dat Bo enthousiast is, hij weet al precies wie sinterklaas is (klaas) en piet, en dat je pepernoten (pepers) krijgt van hun. Enige nadeel is wel, dat we gisteren bij de kno waren, en er hing een poster om geld te doneren voor een goed doel zodat er 2 artsen naar een bepaald land konden voor hulp. Er stonden mensen afgebeeld met een donkere huidskleur, en Bo roept ook zo PIET!! Schaamde me dood, want vind dat echt niet netjes , maar goed kon hij niks aan doen, dus heb snel gezegd dat dit geen pieten waren omdat pieten altijd een mooie hoed op hebben, een speciale pieten muts!! JA zegt Bo hahahahahaha, goed opgelost dacht ik zo!!

liefs woezel

Vandaag met vingerverf een papieren schoentje in elkaar gezet, en die morgen bij de supermarkt brengen. Dit vind hij tot nu toe erg leuk… maar het begrijpen denk het niet. Denk ook als de Sint / Piet in de winkel loopt meneer in mijn zal kruipen