wie heeft er goede tips mijn kleine meid van 5 maanden kan sinds een paar dagen geen poepluier maken ze heeft er nogal last van normaal had ze 1 keer per dag een poepluier maar nu heeft ze al een paar dagen een taai achtig keuteltje zielig gewoon ze krijgt al een hele poos liga met sinasappel ook daar reageerd ze niet meer op heeft iemand tips ???
Mijn meisje kan geen poepluier maken tips?
Wat extra water in de flesvoeding doen, dus bijvoorbeeld 190 water als je normaal 180 doet bij 6 schepjes. Dit hielp/helpt bij Joey en Jessey meestal wel. Ik heb bij beide, als het echt niet lukte te poepen, ook wel eens een druppeltje olie in de fles gedaan… De meningen zijn daar nogal over verdeeld… Het zou niet werken doordat de olie aan de fles blijft plakken, maar toch heeft het hier goed geholpen. Dit mag je niet te vaak doen!
Ik gebruikte ook een beetje olie in de fles
En het hielp hier goed
Niet te veel anders staan ze strak van de buikkrampjes
Door de olie word het wat soepeler
Hier ook extra water in de fles…Of een druppel olijfolie in de fles…
Hier hielp het water in de fles wel een beetje…
Maja Milan heeft nog nooit echt goed kunnen poepen dus…
Wij zaten ook aan de lactulose…
Geloof mij daar reageren ze wel op hoor!!
Roosvicee Laxo kan effect hebben.
Olie in de flesvoeding heeft geen zin. Dat blijft aan de binnenkant van de fles plakken.
Groetekes, Sje
Die olie hoeft natuurlijk helemaal niet in de fles.
Gewoon op een lepeltje geven kan net zo goed.
M.

ik heb gehoord dat olie niet goed is. van het cb. mijn meisje had ook last en ik had ook olie gegeven, maar de arts zei dat de olie de darmen lui maakt…
verder heb ik idd ook extra water gedaan en dat hielp erg goed
groetjes sharon
sharon