Mijn meisie kan lopen

jaja mijn oudste dochter kan lopen
nog niet helemaal goed maar begin is er
ze kan het sinds een week echt leuk
ze is trouwends 2 jaar en 3 maanden zijn zo trots
vooral omdat het zo lang geduurd heeft

m rewijk

Logisch dat je dan helemaal trots bent, als het zo lang heeft geduurd. Goed van d’r! Is ze het helemaal uit haarzelf gaan doen of hebben jullie er hulp bij gehad van fysio ofzo?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Toppie hoor!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

SUPERRRRR… ja die trotsheid mag je zeker hebben. Er gaat een wereld voor haar open nu… knap hoor!

Was er reden dat het zolang geduurd heeft?

wat gaaf!
is dit nou de mooiste pijlpaal? vroeg me dat namelijk al af vandaag… dat als ze gaan lopen dat mij dat het mooiste leek…maarja zo dacht ik ook voordat Rico ging kruipen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat super dat ze nu kan lopen. Kan me voorstellen dat je daar ontzettend trots op bent. Zeker omdat het wat langer heeft geduurd.

Inge,
Ik persoonlijk vind lopen niet de mooiste mijlpaal. Natuurlijk was ik supertrots op hem, maar dat was ik ook toen hij voor het eerst kon kruipen, zitten, staan etc. Ik vond dit allemaal net zulke mooie mijlpalen. Maar denk dat dit voor iedereen weer anders voelt. Toen Tim voor het eerst liep had ik wel zoiets van nu gaat het echt hard en is hij echt geen baby meer. Dus meer emo gevoel van wat wordt ons kleine jongetje al groot.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Goed zeg! Ik was ook dik 2 toen ik liep en ik loop prima. Uiteindelijk kunnen alle kindjes het!

Ik denk dat ik het ook wel heeeel leuk zal vinden als Eva loopt. Maar inderdaad, dat had ik ook toen ze voor het eerst zat enzo. Je bent elke keer eigenlijk weer trots als ze weer iets kunnen!

Groetjes Rainbow, trotse mama