mij heel gemeen lekker zit te maken met zijn nieuwe blackberry… hij kon zijn aboo verlengen en is voor de nieuwe BB gegaan die ik dus ook wil alleen ik mag pas in januari vernieuwen…
Groetjes,
Michèle
mij heel gemeen lekker zit te maken met zijn nieuwe blackberry… hij kon zijn aboo verlengen en is voor de nieuwe BB gegaan die ik dus ook wil alleen ik mag pas in januari vernieuwen…
Groetjes,
Michèle
Aaaaarg wat erg is dat he, als je allebei op een andere moment pas kan vernieuwen!? Heb je toevallig T-mobile? Want dan heb je de mogelijkheid om vroegtijdig te vernieuwen tegen betaling van 70 euro… Je nieuwe abonnement gaat dan wel op de datum in dat je oude afgelopen is, maar je hebt dan alvast een nieuw toestel! Dit kun je overigens alleen telefonisch of in de T-shop doen
Groetjes Anouk
haha cool, Ik zag er vorige week een kind van 8 mee rondlopen, die was er helemaal mee aan het showen en toen dacht ik wel even van: najaahh zeg!
maarre meid… januari duurt nog even. Kun je niet stiekem die van Mervin zo nu en dan gebruiken
@ Anouk nope vodaphone al meer dan 10 jaar maar ja dat helpt dus ook niet. En ik kan wel een abbo erbij nemen maar dan ben ik mijn huidige nummer kwijt en kost me best extra en dat wil ik ook niet
@ Inge zal wel moeten want mer is a technisch enne ik hou me maar voor ogen dat er misschien dan wel weer een nieuwer model is en dat ik dan weer lekker meer up to dat ben… zucht
Groetjes,
Michèle
oowo dan word het niks nee Jammer! Dat word afwachten dan, en inderdaat hopen dat er in januari een nog nieuwer type is, dan kan jij je mannetje lekker de ogen uitsteken, en die moet dan veeeeeeel langer wachten! haha
Groetjes Anouk
O dan moet je nog ff, ik kan eindelijk volgende maand een nieuwe bb halen.
Mijn oude bb heb keuren en valt vaak uit, dus ben echt na 2jaar aan vervanging toe
@ mamma van 1 een maand is zo voorbij enne de BB bold is ook iets wat duur om zo even te halen. Hopelijk is het zo 20 januari…
Groetjes,
Michèle
Mijn mannetje krijgt een BB van zijn werk! Dat is nog eens handig he? Ik ben er wel benieuwd naar!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@ rainbow zijn ze bij ons nog aan het opperen alleen weet ik niet of ik daar op zit te wachten kan ik straks echt 24-7 werken, mijn baas weet nu ook dat ik dit weekend thuis bezig geweest ben en hij moedigd dat alleen maar aan, ik niet dus.
Groetjes,
Michèle
Blackberry Bold?
Je kunt toch wel iets leukers bedenken?
Ik vind het scherm te klein,
de toetsen te klein en te dicht op elkaar.
M.
quote:
Blackberry Bold? Je kunt toch wel iets leukers bedenken?Ik vind het scherm te klein,
de toetsen te klein en te dicht op elkaar.M.
Wat raad jij aan dan Marsel.
Groetjes,
Michèle
quote:
quote:
Blackberry Bold? Je kunt toch wel iets leukers bedenken?Ik vind het scherm te klein,
de toetsen te klein en te dicht op elkaar.M.
Wat raad jij aan dan Marsel.
Groetjes,
Michèle
haha lol gewoon een nokia 3310
haha ik vul het gewoon even voor Marcel in…halloo!! maar je kunt zeggen wat je wil maar die dingen gingen niet gauw kapot en ze waren makkelijk in gebruik hahahahha
wat heb je er in vredesnaam mee gedaan?! ik bedoel, de mijne is tig keer op de grond gevallen en zelfs 1 keer van de stenen trap en nog deed hij het perfect, wat deed jij ermee? in een pan kokend water gooien?