Mijn mannetje

… zo blij als een klein kind is. Vanmorgen heeft ie na heel lang wachten en geduld opbrengen eindelijk zijn WII gekregen. We zouden het eigenlijk pas volgende maand doen, maar het kon toch nu dus hij is helemaal blij en aan het uitvogelen hoe dat ding in vredesnaam werkt

Groetjes,

Michèle

Hahaha! Veel plezier ermee, ik heb al een aantal keer goede spierpijn gehad na de avondje WII-en… Eerlijk gezegd staat ie nu alweer een aantal maanden werkeloos te zijn. (ook leuk om bijv. youtube filmpjes op je tv te kijken via de WII)

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

hier staat die ook al tijden stil zonde zonde

before you judge me, try hard to love me

Daarom had ik mijn playstation 2 verkocht, maar hij wilde zo graag en ik had zoiets van oke, en zijn jongste broertje is er ook dol op dus hebben ze iets dat ze ook meer met zijn twee kunnen doen. Enne ik heb wel meteen Prinse of Persia gehaald voor mezelf en van de week haal ik Zelda want er is echt niet altijd wat op tv.

Groetjes,

Michèle

je kan er ook iets meer meedoen… ik weet niet waar je woont maar er zijn mensen die hem kunnen aanpassen…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

hahaha geWELdig! kun je ook echt vanalles mee zo’n ding he, echt heel leuk! veel plezier met spelen, of houdt jij er niet van?

eel plezier ermee Hier staat hij ook al weer maanden stil

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Chris heeft er voor 3 weken geleden ook 1 gekocht…
Mijn oom kan hem opbouwen, en hoeven we alleen maar spelletjes te downloaden…
Scheeld weer haha…
Maar voor de rest vindt ik er niet zo veel aan… Af en toe een keertje bowlen ofzo is wel leuk… hahahaha

Liefs, Melanie

Hahaha, waar een man al niet blij mee kan zijn he? Al zijn het wel gave dingen. Mijn neefje en nichtje hebben er één en ik speel soms tegen ze (en verlies ALTIJD). Zelf vind ik het wat te duur, omdat wij bv ook niet veel doen met de Playstation. Die staat te verstoffen, omdat mijn mannetje al heeeeel lang vast zit in een gevecht bij Prince of Persia! Hij kan niet winnen van, volgens mij, één of ander vechtvrouwtje! Wel fijn dat Mervin nu zo happy is! Mijn vriend was ook zielsgelukkig met zijn grasmaaier, waarmee hij prachtige banen in het gras creeërde!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha fijn dat hij er zo gelukkig mee is.

Mijn man was ook zo blij als een kind toen we vorig jaar eindelijk de WII hadden. Maar zo fanatiek als hij in het begin was, zo onaangeraakt staat hij nu alweer enige maanden stof te vangen.

Groetjes,
Sandra

Het scheeld denk ik dat ik zelf ook een fanatiek gamer ben alleen deed ik zelf ook niet veel meer op mijn ps2. Maar ik moet zeggen het lijkt me heel gaaf om Link te besturen door zelf met een zwaart te moeten slaan en zo. Dat interactieve van de Wii spreekt mij erg aan en als morgan ouder is kan ze ook Dora spelletjes spelen erop. Ik zag inderdaad dat je ook on line ermee kon maar hoe???

Groetjes,

Michèle

Mervin, veel plezier met je Wii!

Groetjes,
M

quote:
Ik zag inderdaad dat je ook on line ermee kon maar hoe????

Tja, dat heeft Rick allemaal geregeld, ging wel vrij soepel. Internetkabel erin en volgens mij was het toen snel geregeld. Hij heeft trouwens ook Prince of Persia gespeeld op de Wii en er erg van genoten. Grafisch gezien moet je de wii niet vergelijken met een Xbox 360 of PS3. Weet niet hoe het tov een PS2 is. Wij hebben er ook een balance board bij en ik heb een tijd allerlei oefeningen gedaan ermee, das wel leuk. Yoga en fitness. Maar een potje bowlen of tennissen is ook al lachen. Tis een leuk ding hoor!

Liefs!

Hmm ik ga het nog wel een keer uitvogelen. Dat is meer mijn ding dan Mervins.

en ik ben niet bekend met de X box en PS3. Wel de 2 maar die had ik ook al even niet meer gezien En ik moet zeggen ik vind het interactieve wel heel gaaf. Dat je echt met een zwaard slaat ipv op een knopje drukt.

Groetjes,

Michèle

Dat spel niet spelen waar Morgan bij is Michèle. Leg dan nog maar eens uit dat ze geen oorlogje mag spelen met bv. een pannenkoekenmes

Groetjes,
M

Ha ha ha wees gerust Mriek dat gebeurd ook niet want ben bang dat zij dan ook moet gamen en daar vinden we haar nog een beetje te jong voor.

Groetjes,

Michèle

Dan is het goed

Groetjes,
M

Als ze oud genoeg is krijgt ze een dora spel of zo

Groetjes,

Michèle

ik heb hier nog het spel dogz liggen uitgespeeld en wel erg leuk voor kleine meisjes hihi pupy aankleden en avonturen beleven

before you judge me, try hard to love me

@ mamma van drie jongens, wat moet jij nou met een spel voor kleine meisjes???

Groetjes,

Michèle