Mijn mannetje voor het eerst

…op zijn buikje heeft gedraaid vandaag!! Ben heel erg trots en hijzelf ook!

Arme kind is steeds maar aan de diarree en heeft al twee weken oogonsteking. Sinds hij naar de creche gaat, heeft hij elke week wel iets. Gisteren had hij 39,5 graden koorts…maar…

…vanmorgen verscheen er een grote lach op zijn gezicht en dit heeft hij toch maar mooi even gedaan hihi, en hij is niet meer te stoppen…!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Oh leuk he, daar mag je zeker trots op wezen

Z’n oogje schoonmaken met afgekoeld gekookt water of met koude thee dat helpt!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Wat een grote vent
Lekker trots op zijn
Vond dat ook zo mooi om te zien

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

zoo grote vent zeg,laat mama maar lekker trots op je zijn

Oculoheel druppeltjes helpen ook goed bij ontstoken oogjes ( als het met uitgekookt water niet eerst beter wordt dan )
Ja leuk die eerste stapjes ( oftewel het omdraaien op de buik )Ziet de wereld er voor hem toch weer heel anders uit.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Wat goed zeg van Jonathan!
Tja kleine kinderen worden groot !

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Leuk zeg!
Heel ander gezicht is het dan hè
Wacht maar, voor je het weet kruipt hij de kamer door!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

quote:
Leuk zeg! Heel ander gezicht is het dan hè

hihi, zeg dat wel, hij kan er zelf ook niet genoeg van krijgen!

Bedankt voor al jullie tips, gelukkig is de oogontsteking nu bijna over, maar als hij het weer krijgt, ga ik het zeker proberen, vond het wel lang duren namelijk!

Vandaag helaas weer opgehaald van de creche met 39,5…en een ooronsteking. Hopelijk gaat het met het kuurtje van de dokter nu snel over!

Zegt mijn huisarts trouwens ook Marielle, dat het 1 jaar duurt bij kindjes die naar de creche gaan, goed om te horen dat Stijn daarna ook nooit meer ziek is geweest!

We zien het wel! Gelukkig wordt Jonathan wel steeds vrolijker en dat is het belangrijkste!

het is en blijft een feit (tenminste bij mij dan): als je kind blij is, ben ik blij!

Hoe gaat het nu met hem dan???

Hai Bianca,

Je bent er weer! Alles goed?

Het gaat goed, dank je wel

Had sinds maandag weer koorts en oorontsteking maar heeft een kuur van de dokter, dat helpt gelukkig goed!

Vandaag heb ik hem nog nooit zo vrolijk gezien! Hij huilt ook stukken minder, misschien groeit hij over al zijn kwaaltjes heen, ik hoop het. Drinken gaat nog wel steeds raar, hij ligt zo te kronkelen op mijn schoot, ik geef hem nu maar liggend te drinken. Misschien niet goed maar je moet toch wat!

Volgende week komt wel de kinderfysio omdat hij volgens de CB arts een beetje een scheve houding.

Ik ben zelf ook een stuk minder ongerust, volgens mij werkt dat toch ook wel door…

Hey, da’s fijn om te horen!

Fijn om te horen dat het beter gaat met je ventje

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin