Mijn manetje heeft onder gewicht

ben hier net nieuw en zoek gewicht en lengte enzo maar zie het niet
zijn er meer kindje van 3.6 jaar maar net 13 kilo hij is bijna 96 cm
hij eet alles wat hij wil maar word maar niet zwaar groot is hij ook niet echt
zijn broertje van 8 maanden is ook trouwens niet zwaar net 7 kilo maar die valt nog mee

Ik heb zelf een flinke dochter in de zin van ze is lang, 88 cm en 12.5 kilo, maar ik ben zelf tot mijn 25ste een draadnagel geweest. Ik zou me er niet zo druk om maken, zeker niet als ie gewoon alles eet.

Groetjes,

Michèle

Zolan hij het goed doet je nergens druk over maken. Ze klagen toch altijd dat de kindjes te dik zijn, kunnen ze van die van jou niet zeggen. Van de mijne tot nu toe ook niet met anderhalf jaar 86 cm en 10,5 kilo Noem hem altijd palinkje Maar hij is gezond dus kan er verder niet mee zitten.

Zolang ze maar niet af gaan vallen maakt het niet uit, ieder zijn bouw.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Waar je naar moet kijken:

-Is hij altijd al zo geweest, deze verhoudingen, of is dat ineens gekomen.

Dus naar de groeicurve kijken, van het cb, als hij netjes meegroeit met de lijn, mag een stuk eronder of erboven, maar als hij maar dezelfde lijn groeit, dan is het goed.
Zie je dat hij ineens afbuigt naar beneden, dan moet je aan de bel trekken.

Liefs, Anne

met 14 maanden was hij 77 cm en 9 killo volgens mij niet klein d8 is
hij is nooit dik gewees maar hij buigt wel wat af in zijn lijn
en hij moet maat 86 boxers dragen anders zakt het af
maar het komt wel goed als ik zie dat er iemand net zo klein is

oke ik heb wel hele leuke gevonden van bjorn borg die heel goed zitten ben ik erg blij mee dat staat trouwens wel heel stoer wand zijn broek zakt half af waardoor je het kan zien hij kan namelijk geen riem om dat doet zeer aan zijn botten van zijn heupen
hij eet s ochtends maar een boterham
ook in de middag maar een krijg er niet meer in en avond is helemaal een ramp
ook maar 2 3 hapjes zelfs als we naar de mac gaan of zo eet hij 4 patatjes ofzo
nou dat heeft hij niet van mij

@bakmama: pas op hè Het klopt volledig wat ik zeg!!
Máár, wat ik vergeet bij te zeggen is dat je kind wel klachten moet hebben, á la… veel buikpijn, eczeem ed. Dan zou het erop kunnen wijzen dat er iets aan de hand is, en dat je kindje daarom slecht groeit.

Wat wel zo is, is dat ze tot hun 4e naar het cb gaan, dus dat ze dat daar wel in de gaten houden, en er zelf echt wel iets van zeggen, als er echt iets aan de hand is.

Liefs, Anne

ja klopt ze zeggen daar gewoon goed beter zo dan te zwaar
maar zijn neefje is een jaar jonger en 2 killo zwaarder en 2 cm groter
en daar zijnden ze dat hij klein was heel raar
en wel het zelfde cb

ja wat jij daar zegt ik ben het er helemaal mee eens en doe het al zo van af hij eet we maken het samen klaar ik laat hem alles proeven zelfs olijven wat hij trouwens wel heelijk vind het enige wat ik niet doe is zeggen je mag geen toetje als je het niet eet want zelf daar neemt hij maar een hap van dan ben ik alleen maar blij met die hap heb echt alles gedaan en geprobeerd ik doe er maar een aardappel op en 4 sperziebonen niks helpt

Hier precies andersom.

Mijn zoontje word over 1,5 maand 3 jaar en is 1m11 lang en weegt 25 kilo.
Hij is altijd al flink geweest hoor.

Draagt kledingmaat 122/128 en heeft schoenmaat 29/30.

Met zijn eerste verjaardag woog hij 15 kilo bij een lengte van 87,3 cm lang.
Maar daarna is hij kwa lengte veel harder gaan groeien en gewicht steeds een jo-jo effect.
Zo komt hij bij,en zo valt hij af.

Wel is het vaak rot dat mensen hem al bijna 5 jaar schatten terwijl hij nog 3 jaar moet worden.
En kinderen noemen hem dikzak.

Hij is al bijna een half jaar op dieet bij een dieetiste maar door zijn stofwisselingziekte lukt het gewoon niet.
Ben blij dat het zomer is en hij veel buiten speelt en beweegt.

Ik zou best wel wat kilootjes van hem aan jullie kindjes willen geven hoor,maar helaas kan dat niet.

Verder is hij een heel lief bijdehhand gezond mannetje,
alleeen heeeel erg groot en grof gebouwd.

groetjes Bianca

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

biebske wil je nou echt zeggen dat je zoontje van nog geen 3 word uitgescholden voor dikzak tis toch echt niet te geloven he
heb net foto;s gezien en ik vind het met recht echt een hele stoere jongen echt een knappe vent en ik denk trouwens dat hij als hij op school zit niet laat pesten dan zal hij ze wel een lesje leren ! hihi ben echt weg van hem als ik dat zie
wat hij op de bovenste foto aan heeft is dat echt burberry zit er leuk uit waar heb je die gehaald ben er fan van !!

ow daar ben ik wel blij mee wat er allemaal staat daar heb ik wel wat aan bedankt

hey die foto;s staan bij trots op je kind
en ik heb niet het iede dt hij bang is om te eten maar je weet maar nooit wand
koekjes neemt hij ook maar een hapje ofzo
dus nooit over gedacht ik zal er is mee naar de dokter gaan
wand hij is nu al een half jaar 13 killo en dan is hij weer is ziek en dan gelijk maar 12