...mijn man nu een sneeuwpop maakt

…hij kan niet wachten tot Iris groot genoeg is om hem mee te helpen. Ik hoop voor hem dat Iris niet zoals haar moeder is en liever voor het raam toe kijkt! Hahaha, hij kwam net zelfs voor het raam vragen of ik ogen en een neus voor de sneeuwpop heb.
Daar zit ik dan, met de laptop op school, kop chocolademelk, lekker aan het ikkebennen en mijn man leeft zich in het donker uit in de plaksneeuw!

Dit is GENIETEN!!!

Geweldig!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha fantastisch. Wederom het bewijs dat mannen het kind in zichtzelf nog steeds weten te vinden

Groetjes,

Michèle

Super hoor
De kids hier gaan ook graag naar buiten met papa om een sneeuwpop te maken
Zo leuk

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hahaha, Ook wij hebben gister met de buurjongens GEPROBEERD om een sneeuwpop te maken, maar het liep uit op een sneeuwballengevecht, en Noah deed leuk mee…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Geinig. Is 'ie mooi geworden??

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja hij is erg mooi! Zal vanavond proberen een foto te plaatsen, dan kunnen jullie het kunstwerk ook aanschouwen!

Doe dat! Kan papa even pronken met z’n meesterwerk. Hihi.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Leuk dat hij een sneeuwpop heeft gemaakt.

Hihi het is maar wat je leuk vind om kwart over 9 s’avonds

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hoi,

Hier is het andersom. We hebben helaas niet zoveel sneeuw als in andere delen van het land. Maar net genoeg nu dat het zondag heeft gesneeuwd om een popje in elkaar te knutselen. hier gelukkig alwel met dochter ( 4jr) voor de kerst een gemaakt.

Ik vind het heerlijk. Misschien ookwel omdat deze lucht beter is voor onze astma.

geniet ze nog van de pop

groetjes,

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 12 Jan 2010 14:38:36

Haha, lekker he!!
Hier kan papa ook niet wachten tot Seth er groot genoeg voor is!
Hij zou het liefst lekker met hem naar het speeltuintje gaan, schaatsen en sneeuwpoppen bouwen, enb dat soort dingen
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

't is me niet gelukt om hier een foto te plaatsen… moet ik me nog even wat meer in verdiepen… maar de sneeuwpop staat op mijn profiel foto! Best een coole sneeuwpop toch?

Qua sneeuw was het hier zelfs zo erg dat er wegen waren afgesloten in verband met sneeuwduinen. een heel mooi gezicht maar als je naar je werk toe moet niet echt heel fijn. Ben ook pas toen het licht was naar mijn werk gegaan. Marc is maar thuis gebleven met Iris. De weg naar haar thuishuis is onbegaanbaar…

Als je naar de website tinypic.com gaat kun je vanaf daar een foto uit je eigen afbeeldingen downloaden. Als je dat gedaan hebt krijg je een paar links en dan kies je de link die bedoelt is voor websites etc (staat erbij). Die link kopieer je hierheen en dan wordt de afbeelding geplaatst.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop dat het werkt!

Gewijzigd door - mamariska op 11 Jan 2010 20:49:08

Gewijzigd door - mamariska op 11 Jan 2010 20:52:09

JOehoe!!! gelukt! Leuke sneeuwman toch?!

Dit is niet de goede link die je gekopieerd hebt.

Zal het proberen iets uitgebreider uit te leggen.

Als je op de website tinypic.com zit kies je bij bestand op bladeren om de juiste foto te kiezen. Vervolgens klik je iets daaronder bij verklein en die zet je op website/email. Dan klik je daaronder op de groene knop nu uploaden. Zodra hij klaar is krijg je een 4 links. Dan kies je de 2e die bedoeld is voor forums. Die kopieer je helemaal, dus vanaf (IMG) en dan kopieer je die hier in een bericht.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Doordat het niet lukte heb ik nog even een uitgebreidere uitleg erop gezet, maar gelukkig is dat toch niet nodig geweest. Fijn dat het gelukt is.

Mooie sneeuwpop!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Dank je voor je tips! Komt helemaal goed zo!

Graag gedaan

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Leuk hoor! Maar je kan wel zien dat 'ie in het donker is gemaakt, een beetje scheef…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker