Mijn man is over 2 weken jarig!

Ja ja, hij word 35! Dus we hebben een BBQ (hier braaii genoemd), maar verder weet ik het echt niet. Het is ook het laatste weekend dat mijn ma er nog is. Ik wil hem graag iets leuks geven, maar ik weet echt nog niet wat. Ik vind het heel moeilijk. Ik denk dat ik samen met J de taart ga maken (papa houd niet zo van taart) en dus die BBQ met een groep van ongeveer 15 mensen met kids. Maar nu komt het dus; wat moet ik hem geven als cadeau? Ik heb echt geen idee, vind het zo moeilijk, vooral omdat hij veel meer verdient dan ik. Dus ik geef niet zo’n heel groot cadeau (ja wij hebben geen gezamelijke rekening, en nee dat vind ik niet erg ) Maar dingen waar je mij blij mee maakt; bos bloemen, chocolaatje, etc. dat doet hem niet zoveel. Iemand een origineel idee?

tja orgineel misschien niet maar een lekker geurtje misschien? ik weet niet of hij van lezen houdt dan misschien een goed boek? of iets voor in de tuin… of een canvas foto van jou en J??

Ja ik vind het heel moeilijk! Alles wat hij wil heeft hij namelijk al, dat koopt ie gewoon, hihihih maar ik denk dat ik J een mooi schilderijtje laat maken, en dat ik hem verder maar bioscoop kaartjes geef (saai he) Behalve als iemand hier nog met een brilliant idee komt (ideeen zijn namelijk nog steeds welkom)
@ bakmama; dingen voor in de auto heb ik echt geen zak verstand van en dan praten ze me allemaal zooi aan bij de garage dat hij nooit gaat gebruiken, dus daar waag ik me niet aan.

Anders misschien een leuke tas (kan ook met J haar naam erop), een leuk shirt offe…
een goede voetbal (die wilde mijn vriend voor zijn verjaardag)

Liefs, Anne

Wat heb je aan mogelijkheden op foto gebied daar wat betaalbaar is?? Ik bedoel kun je niet mooie foto;s laten maken van jouw en J en dan in een mooie lijst of zo?? Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe het werkt daar. Of een portret laten tekenen??

Groetjes,

Michèle