We zijn net terug van een weekje vakantie in Zeeland en het was super gezellig met ons prille gzinnetje en we zijn weer thuis en meneer hangt weer de hele dag voor de TV ggggghhhhhhrrrrrrrrrrrrrrrr gek wordt ik van dat pokkeding.
En ik vind het ook niet goed voor Dion die wordt ook de hele dag bloot gesteld aan de TV zelfs onder het eten moet die nog aan want anders mst hij het Journaal.
Als het mooi weer is staat hij nooit aan maar nu het weer wat mnder is gaat dat stomme ding om 8.00 aan en in de middag wel eens even uit en dan weer aan tot meneer naar zijn bed komt hij valt ook vaak voor de TV in slaap en komt dan midden in de nacht naar boven)
We hebben er vaak ruzie om maar het is zijn manier van ontspannen zegt hij dan.
Ik ben druk in de weer met de koffers van de vakantie uit te pakken en de was en boodschappen en hij ligt daar maar als een zak aardappelen … gggrrrrrrrrrrhhhhh
Nu is hij boos en is naar zijn bed vertrokken.
Ik ben een bezig bijtje daar hou ik van en mijn man is het omgekeerde en daar komen vaak irritatie’s van.
Wat moet ik er nou mee.
?
Mijn man is een TV junk
Kan me voorstellen dat hij graag tv kijkt, maar dit vind ik idd wel heel veel. Bij ons staat de tv overdag zelden aan. Onder het eten al helemaal niet. Ik vind dat echt een moment van samen zijn en gezellig met elkaar de dag doornemen. En niet allemaal met een bord voor ons neus naar de tv kijken. Sowieso kijk ik weinig tv, zijn maar weinig dingen die ik echt de moeite waard vind om naar te kijken.
Ik zou er hoe lastig het misschien ook is toch met je man over praten. Probeer compromissen te sluiten over hoe lang hij tv kijkt. Zeker als je net terug bent van vakantie is het toch logisch dat je samen de boel weer opruimt en niet dat de een direct weer voor de tv kruipt.
Sterkte!
Groetjes,
Sandra
Hier nog zo’n mannetje al moet ik zeggen ik stoor me er minder aan. Behalve als ik of morgan tegen hem praat en hij dus echt geen sjoege geeft. Maar ik snap je wel. Al moet ik zeggen hij verzint ook vaak genoeg iets om te gaan doen. Vandaag wilde hij naar de dierentuin, maar hij was vergeten dat we om 14.00 bij de bank moesten zijn.
Groetjes,
Michèle
Ohh ik kan me daar ook zo aan ergeren!
Als het mooi weer is is manlief gelukkig veel in de tuin, maar regent het… dan moet ook echt de hele dag de tv aan!
Ik geef ook niks om tv… maar mijn man verwacht dat ik 'savonds gezellig bij hem op de bank kom zitten om samen een stomme film te kijken en vervolgens niks tegen elkaar te zeggen omdat ie dan wat mist van de film! Maar als ik dus wat anders ga doen vind ie het niet gezellig.
Gelukkig heb ik hier ook nog wel een vinger in de pap en doe ik lekker waar ik zin in heb.
Hij wil ook t liefst voor de tv eten. Maar dat doen we hier door de week écht niet. Alleen op zaterdag krijgt hij zijn zin, zodat hij ook nog het idee heeft dat er naar hem geluisterd word, hahahah!
Tja ik maak me er ook niet echt druk meer om. Op zo’n moment ben ik dan weer blij met mijn gescheiden eetkeuken, waar ik dan gewoon lekker rustig even wat op de laptop kan doen, of wat edelsmeden ofzo.
Maar GRRR kan me voorstellen dat je er ontzettend kwaad van wordt als hij voor de tv gaat hangen terwijl jij alle zooi van de vakantie op kan ruimen… schop onder zn kont moet 'ie hebben!!
Oh vreselijk! Helemaal als jij alles op moet ruimen!
Hier is dat met de pc, zodra meneer binnenkomt gaat ‘zijn’ pc aan en moet hij zijn mail checken…
Niet Luka’s jas word eerst uit gedaan als we binnenkomen, of word ik gedag gezegd, nee! Eerst de pc aan en mail checken, en vaak ook nog meteen beantwoorden. Kortom, als we binnen zijn en ik doe Luka’s jas niet uit, dan duurt dat vaak een half uur voordat mijn man het doet. Daar kan ik niet tegen!
Overigens staat de tv hier overdag zo min mogelijk aan, helemaal omdat Luka erg ‘fan’ is en dan dagen om ‘tee’ (tv) blijft roepen. Hij mag 2x een half uur kijken, tijdens zijn broodje 's ochtends als ik Jenthe was en aankleed en tijdens het koken ivm open keuken.
Zou het dan toch een mannen kwaaltje zijn? hahahahaha
vanavond is de TV uitgegaan zonder dat ik erom vroeg, het is zo dat Dion met zijn rug naar de TV zit en hij steeds omdraaid om te kijken en dat leid hem zo af dat hij niet goed eet. Een blik van mij van voldoende haahahaha
Dat probleem hebben wij gelukkig niet! Wij mogen beide wel graag tv kijken, maar dan wel tussen de middag als de kinderen op bed liggen, of 's avonds als ze op bed liggen.
Soms tussen 6 en 7 dat ik even editie-nl of boulevaaar kijk, maar speelt mijn vriend vaak even met de kinderen, en merken ze niet eens dat het ding aan staat!