Mijn man gisteren is afgelopen woensdag

is teruggekomen, en gisteren (donderdag dus) meteen weer naar Botswana ging, maar vandaag is hij gewoon weer terug! J was heel blij haar papa weer te zien; ze gilde Hoeray, over het vliegveld, hahahahah! En ik ook natuurlijk!

Wat fijn, na zo’n lange tijd! Geniet van elkaar (en neem de tijd om even weer te wennen misschien? hihi)!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Super dat jullie weer herenigd zijn!!! Ik kan me goed voorstellen dat jullie blij zijn!!!

He lekker dat jullie weer allemaal thuis zijn enne kan me voorstellen dat J blij is hoor, morgan heeft dat al na 1 dag laat staan zo lang

Groetjes,

Michèle

jeetje wat heerlijk zeg!!!

hier is t hetzelfde als bij michèle, Lindsey wordt al dolblij wanneer ze papa aan het eind van de dag weer ziet hahaha. kan me echt niet voorstellen hoe t is om elkaar zo lang niet te zien zeg pfoe.

liefs,
Rinske

Toppie!! Genieten van elkaar!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Wat fijn zeg! Weer lekker genieten van elkaar

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hoi hoi, nou eerste weekendje same, en ik moet wel zeggen dat ik onzettend moet wennen zeg! Ik voel alsof ik niet helemaal thuis ben. Hij laat alles zomaar slingeren etc! hahahah deed hij daarvoor ook maar was ik weer vergeten! Ik heb natuurlijk bijna 4 maanden mijn huishouden alleen gedraaid, en moet me echt weer onzettend aanpassen! En jeetje was is dat moeilijk en valt het tegen! Vreemd dat ik me zo tegenstrijdig kan voelen. Ik vind het super fijn dat hij weer terug is maar, hij neem mijn halve bed in beslag en laat alles achter zich slingeren, ik moest echt op mijn woorden letten, anders had hij zich misschien niet zo welkom gevoelt!

Kan ik me indenken hoor, daarom zei ik ook in mijn eerste reactie ‘neem de tijd om even weer te wennen misschien?’. Komt vanzelf weer joh!

Groetjes,
M

Fijn om weer samen te zijn! Ik kan me voorstellen dat het in praktische zin wel weer even wennen is. Mijn man is ook zo’n sloddervos. Als je dan een aantal maanden het rijk voor je alleen hebt en alles is op orde, dan zal het inderdaad wel wennen zijn.

Zolang het diepere gevoel maar goed is! En voor Jada sowieso super dat ze papa weer om zich heen heeft!

Enneh… heeft ie zich een beetje gedragen?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

hey meis, fijn dat hij weer in hoor (op dat laten slingeren en bed in beslag nemen na dan hahaha, mannen he, zucht) … snap wel dat je ff mot wennen hoor, dat zou ik ook hebben ! da’s best normaal na 4 maanden , maar lekker dat hij nu weer bij jullie is en lekker met jullie dochter kan ravotten…

Baby geboren