Mijn man een heel mooi stukje land (update)

heeft gevonden met een heel oud vervallen colloniaal huisje er op net even buiten de stad in een klein dorpje in de bossen. We zijn dus al een tijdje bezig met het vinden van een huisje voor onszelf. Nu hebben we er een gevonden die we allebei graag willen. Dit weekend zijn we op “ontdekkingstocht gegaan” en op zondag hebben we de eigenaar van het gebouwtje opgespoort, ze was niet thuis, maar mijn man moet haar vanavond om 18:30 bellen om een afspraak me maken, ik vind het zo spannend en ben zo benieuwd.

Ik hoop echt alleen dat het meevalt, ik droom al een tijdje van zoiets, en ik wist eigenlijk ook wel waar ik moest kijken, maar nu zijn we er zomaar tegenaan gelopen (nou ja, naar toe gereden) en het is zoooooo moooi. Ik hoop dat we deze week iets positiefs te horen krijgen (kunnen we wel gebruiken) dan kan ik namelijk mooi wat fotootje neerzetten.

J moest wel lachen, die was ook meegeweest, dus ik stop haar in bed en was haar aan het uitleggen dat was dat huisje wilde kopen, zegt ze keihard terwijl ze met haar vingertje naar buiten wijst; That houss?!?! That old house?!? Mhhhhhh, I don’t know? hahahahh wijsneus!

Gewijzigd door - malawimamajada op 13 Jun 2011 09:45:54

Oh wat goed zeg en ik zal duimen dat het allemaal goed zit en dat het snel jullie plekje is…

Enne ja J en Morgan zitten in dezelfde leeftijd he Hier ook regelmatig bijdehante opmerkingen.

Groetjes,

Michèle

Ja michele, het is echt erg, ik durf bijna niet te hopen, omdat het al met een paar andere stukjes behoorlijk was afgeketst, laatste moment ging het dan niet door en ik zat me dan al te verheugen en in te beelden hoe mijn huis er uit zag, weet je wel? Heel vervelend, dus nu durf ik het bijna niet, maar het is wel het allermooiste plekje dat we tot nu toe gevonden hebben en kerel was nooit zo erg happy met mijn keuzes en ik met de zijne, maar nu hebben we allebei zoiets van, jaahhh dat is het!

Dan moet het eigenlijk zo zijn he. Duim duim duim duim duim duim

Groetjes,

Michèle

Ja je hebt wel gelijk, maar wel frustrerend hoor, na een stuk of 20 keer!

He ik heb hetzelfde met werk zoeken en daarvan zegt ook iedereen dat het wel goed komt toch

Groetjes,

Michèle

Klinkt goed, ik duim ook! Het staat dus te koop of hebben jullie de eigenaresse gewoon gebeld en gezegd dat jullie interesse hebben? Ik hoop dat het iets wordt!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Leuk!

En? Afspraak kunnen maken?

Groetekes, Sje

Helaas!!!
Ze willen het niet verkopen, het is een huisje dat al sinds de jaren 60 leegstaat, maar ze willen dat wij het langzaam opknappen en dan er een aantal jaren wonen en dan weer weggaan, jaaahhhhh doeiii! daar begin ik dus niet aan.

Mijn man heeft de vrouw van de chief gebeld (de chief is overleden) en gevraagd of er niet een ander stukje land is, die zei dat we moeten gaan praten, nu weet ik dus niet of het over het huis gaat of het stukje land, dus we moeten even afwachten. Maar ik baal wel een beetje, de deur is nu op een heel klein kiertje!

@ bakmama; we zitten dan in de village, dus genoeg kindje op mee te spelen, verder zitten we maar 7,5 km van de stad, dus met een auto ben je er zo! Ik moet zeggen dat ik wel houd van op mezelf zijn, ik ben niet iemand die elke zat bij mensen op de koffie gaat dus dat is niet zo’n probleem!

Ik wilde eigenlijk schrijven: wat super als het doorgaat! maar nu gaat het dus niet door…wat balen zeg! ik hoop dat het kiertje wat nog open staat helemaal open gaat voor jullie!
maarre wel een leuke opmerking van J

Ha ha ha das makkelijk jullie knappen het op en als zij het leuk vinden dan mag je weer oprotten. Nee dat zou ik ook niet doen. Hopen dat ze wel wat anders hebben naar jullie smaak.

Groetjes,

Michèle

Jammer dat ze niet willen verkopen.
En die deal van “zelf opknappen, aantal jaren erin wonen en dan wieberen” daar zou ik inderdaad niet op ingaan. Lekker makkelijk gedacht van de eigenaren!
Niet op ingaan hoor!

Groetekes, Sje

Balen joh dat ze het niet willen verkopen.

Hoop dat jullie snel iets anders vinden wat ook helemaal naar jullie zin is.

Groetjes,
Sandra

Ja daar ga ik dus ook echt niet aan beginnen hoor, maar we weten nu wel waar we moeten zoeken, want het is wel een hele mooie buurt!

Nou dames ik heb een update! De mensen van het stukje land hebben zich bedacht! Ze willen het toch verkopen, ze gaan de komende weken over een prijs nadenken en dan bellen ze mijn man! Duim voor mij!

Oh wat goed meid, ik ben al aan het duimen.

Groetjes,

Michèle

Wat spannend! Ik duim mee!

Groetekes, Sje

Da’s tof. Ik duim ook!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Spannend, ik duim met jullie mee!

Groetjes,
Sandra

Duim, duim, duim. Als het je droomhuisje is, komt het denk ik vanzelf naar je toe! Blijven dromen hoor! Ik hoop dat het lukt en de prijs een beetje ok is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers