heeft gevonden met een heel oud vervallen colloniaal huisje er op net even buiten de stad in een klein dorpje in de bossen. We zijn dus al een tijdje bezig met het vinden van een huisje voor onszelf. Nu hebben we er een gevonden die we allebei graag willen. Dit weekend zijn we op “ontdekkingstocht gegaan” en op zondag hebben we de eigenaar van het gebouwtje opgespoort, ze was niet thuis, maar mijn man moet haar vanavond om 18:30 bellen om een afspraak me maken, ik vind het zo spannend en ben zo benieuwd.
Ik hoop echt alleen dat het meevalt, ik droom al een tijdje van zoiets, en ik wist eigenlijk ook wel waar ik moest kijken, maar nu zijn we er zomaar tegenaan gelopen (nou ja, naar toe gereden) en het is zoooooo moooi. Ik hoop dat we deze week iets positiefs te horen krijgen (kunnen we wel gebruiken) dan kan ik namelijk mooi wat fotootje neerzetten.
J moest wel lachen, die was ook meegeweest, dus ik stop haar in bed en was haar aan het uitleggen dat was dat huisje wilde kopen, zegt ze keihard terwijl ze met haar vingertje naar buiten wijst; That houss?!?! That old house?!? Mhhhhhh, I don’t know? hahahahh wijsneus!
Gewijzigd door - malawimamajada op 13 Jun 2011 09:45:54