Mijn mama moet ophouden met zeuren

ik heb mijn mama de mond gesnoerd…
Mijn mama denkt namelijk dat ik niet kan kruipen, nou ik heb het net even voor gedaan, ik ben niet van plan het weer te doen daar word ik alleen maar erg moe van.Maar eindelijk is ze er vanovertuigd dat ik het toch wel kan, voor de rest knuffel ik graag met mijn spiegelbeeld maar snap niet waarom ik dan elke keer mijn hoofd daarbij moet stoten en toch doe ik het elke keer weer

Nou zo zie je maar weer ik kan veel meer dan die moeder van me denkt

kussies van sofie

ennneeee kijk eensssssss
ik sta

Kussies

sofietje,

Je laat me helemaal schrikken… je moet ook nog wat te wensen over houden! 2 dingen op een dag dat is wel heel erg veel, moet je van mama zo snel zelfstandig worden??? Hahahaha kimmie, berg je maar, nu duurt het niet lang meer of ze maakt de boel onveilig!

Kussie van fabienne aan Sofietje!

heeee sofie nou kunnen we samen op stap jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeee

dikke kus van jordy

Hihihihi wat goeddddddddddd!!!

Laat je mama maar denken hoor, dat je niet zoveel kan, dan kan je dr lekker verrassen!

Knuffelen met je spiegelbeeld is leuk he, Eva zoent met dr spiegelbeeld(vooral erg nat) Leuk hoor, alleen het schoonmaken is minder hahahaha

Groetjes, ELs

Heeeee Sofieeee goedzo meid!! Ik wist het wel dat je het kon maar mama een beetje voor de gek houden is ook erg leuk toch!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi