Vanochtend was Eva weer eens in goede doen! NOT. We gingen Max uit bed halen en hij begon al te lachen toen hij ons zag. Hij irriteerde Eva ofzo, want ze klemde zich aan me vast en snauwde hem toe: ‘MIJN mama! Is niet JOUW mama!’ Ik zei meteen dat ik ook de mama van Max ben en dat ik ze allebei even lief vind. Ik vond het alleen wel erg gemeen gezegd!
Toen ze beneden kwam, zag ze meteen dat het kussentje van haar Tripp Trapp er niet meer op zat. Dat zit in de was. Wij willen voor Max namelijk ook zo’n stoel en hij heeft dat kussentje echt nodig met zitten, voor haar is het meer ‘ter opleuking’ van de stoel. Ze ontplofte helemaal en weigerde haar pap te eten. Het hielp niet toen ik zei dat het kussentje alleen maar in was zit, ze was gigantisch kwaad! Die gaat dus écht niet accepteren dat Max op HAAR kussentje gaat zitten en dat ZIJ met haar ‘stukke billen’ (ze vindt zichzelf heel zielig omdat haar billen rood zijn) op zo’n harde stoel moet zitten. Zelf wil ik best voor Max een kussentje bij kopen (ze zien er heel gezellig uit), maar die zijn 40,- en dat ziet papa niet zitten. We moeten Eva dus zo ver krijgen dat zij haar kussen ‘afstaat’ aan Max! Dat wordt nog wat! Iemand tips om dat een beetje soepel te laten verlopen?
Overigens negeerde ik haar volkomen en toen koos ze eieren voor haar geld en heeft ze haar pap op gegeten op de keiharde Tripp Trapp. Wat een enorme DIVA is het toch zeg! En die k-opmerking tegen Max: arm ventje!
Groetjes Rainbow, trotse mama