Mijn ma hier!...... update

na hier! hahahah ja ja. Morgen middag om een uur of 5 land ze hier! Wilde het even melden!

Gewijzigd door - malawimamajada op 02 Mar 2011 13:38:11

Gewijzigd door - malawimamajada op 04 Mar 2011 08:23:39

Ik dacht al…vertrokken???
Maar gelukkig vertrokken richting jullie! Super zeg,
geniet lekker van elkaar!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

fijnn!!! ik dacht ook al: huh ze zou toch 3 mnd blijven ofzoiets?

Jaaaa, ze is er bijna!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

spannend! ze zal wel doodop zijn als ze geland is ik was al kapot van een reisje kosovo hahaha

before you judge me, try hard to love me

Ja echt wel, ze gaat van Belgie rond 19:30 vanavond vertrekt het vliegtuig, naar Addis Ababa in Ethiopie, daar komt ze om 7 uur morgenvroeg aan. (geloof met een tussenstop in Parijs) en dan vertrekt ze om 10 uur richting Lilongwe hier in Malawi, daar komt ze rond 12:20 aan, dan moet ze daar 3 uurtjes wachten op een binnenlandse vlucht naar Blantyre, waar ze morgen rond 16.45 aankomt! Maar ze is alleen dus ze kan wel redelijk slapen, heeft iig geen kinderen mee dat scheelt! (en jij vast niet mama van 3, naar kosovo) overigens deed Jada het vorig jaar ok heel goed hoor, toen waren we ook 24 uur onderweg, en ze was zo lief!!!

Ow hartstikke fijn dat het nu al zo dichtbij is!!! Heel veel plezier alvast als ze er is!!!

Oeh bijna bijna bijna spannend…

Groetjes,

Michèle

jemig wat een reis en wat knap dat jada dat ook al heeft volge houden.
het wachten vond ik het vermoeiends zeker met drie kids die ook moe zijn en vol spanning zitten , de volgende keer vlieg ik overdag dan blijf je toch wat meer in je ritme denk ik.

hahahah ja ladies vind het ook zo spannend! Stom he! Mijn hele huis is bijna an de kant etc. Vind het jammer dat ik morgen geen vrije dag kan opnemen! Dus het word echt heel druk! Maar goed, donderdag is gelukkig een vakantie dag! Ook fijn!

@ mama van 3; wij zijn naar Lilongwe gereden (4 uur) en van Lilongwe naar Kenia met tussenstoppen in Lusaka & Dar-es-Salaam, vertrokken om 11:30 's avonds! en Amsterdam dus een vreselijke vlucht, met allerlei tussenstoppen, maar mijn ma zei al dat wij ook altijd makkelijker reizigers waren (zit het in het bloed?) we hebben veel gereist, ma zelfs een keer alleen met 4 kinderen onder de 10! En geen probleem!

Geniet van de tijd die je moeder bij je is. Veel plezier met z’n alle

Danielle is geboren op 7-1-2010

Waaromstom om dat spannend te vinden, jij ziet je moeder ook niet iedere dag!

Geniet van de tijd samen…

Groetjes van Sascha en Senne

Wow schiet nu echt op. Veel plezier samen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

nog een paar uurtjes!

Ja idd, nog 5 uurtjes, ze is al bijna in het land, over 1/2 uurtje is ze in Lilongwe! Helaas is dat 4 uur rijden dus ze komt met een binnenlandse vlucht deze kant op!

Heerlijk om je moeder weer te zien! Hoelang heb je haar nu moeten missen. Spreekt Jada een beetje nederlands, of moet alles in het engels?

Veel plezier nu je moeder er is! Hoelang blijft ze.

@ Pjukje; heb mijn ma een jaar niet gezien! J verstaat NL helaas spreekt ze maar weinig. Is niet zo’n probleem hoor, wij hebben als gezin veel gereist; mijn ma is PAS 46 hoor, dus dr Engels is prima! Het is dus niet een oud omaatje! Ze blijft 3 maanden!!!

Ze heeft me net gebeld; ze is veilig geland in Lilongwe! En nu zit ze ergens te lunchen en wachten op d’r volgende vlucht!

Heerlijk 3 maand genieten van je moeder! 46!! Dat is nog jong. Lekker!

Geniet van de periode samen, maar dat gaat vast goed komen.

Ze is er; met heel veel spullen voor ons, en nu ligt ze al weer te slapen!