Mijn lieve vriendin

Amanda - Die hier ook een keer op t forum is geweest - eindelijk bevalllen is in de nacht van 4 op 5augustus om 3.59uur… De kleine man heeft de naam Jaycen gekregen, en is 3325gram en 49cm… Nu wil ik graag een speciaal cadeau doen…

Maar wat is nou leuk om te geven? ze hebben al heeeeeeeeeeeeeeeel veel baby kleertjes van ons gekregen toen ze nog zwanger was, en ze heeft nog wel broekjes en spuugdoekjes nodig… maar vind dat zo simpel om te geven…
Hebben jullie tips??

Liefs, Melanie

Gefeliciteerd voor Amanda!

Misschien leuk om aankleding te geven voor de kinderkamer? Ze hebben bijvoorbeeld leuke sterrenprojectors of wat boxspeelgoed. Weet natuurlijk niet wat ze allemaal al heeft…

Groetjes Nancy

Gefeliciteerd!

Je kunt bij de Prenatal een knuffelbeer bestellen met de naam en geboortedatum erop. Wellicht dat dat een leuk idee is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thanks Sandra… dat is een leuk idee… ik ga gelijk even kijken

Liefs, Melanie

Gefeliciteerd voor Amanda!
en idd zn knuffel beer met de naam erop is super leuk.
Je kunt ze ook wel online bestellen.

Liefs X

Gefeliciteerd metje vriendin!

Ik heb pas via marktplaats een luiertaart gekocht in de vorm van een motor/trike.
Daar zaten spenen in spuugdoekjes flessen vanalles!

Sommige doen ook de naam en datum erin verwerken.

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Thanks Shirley… ook een leuk idee idd…

helaas heb ik nu geen tijd meer om dingen te bestellen… Morgen gaan we er naar toe, om mooie Jaycen te bewonderen… Dus ik koop morgen maar gauw even een tegoed bon met wat andere dingetjes…

Liefs, Melanie

Even langs de juwelier??? Leuk verzilverd spaarpotje of fotolijstje waarin je de naam en geboorte datum kan laten graveren. Een beetje juwelier doet dat meteen voor je zodat je er op kan wachtten of het een uurtje later kan ophalen.
En dat hoeft echt niet extreem duur te zijn, had voor een vriendin een verzilverd lijstje met een giraf en beertje erop, die was rond de 15 tot 20 euro.
Je hebt ze ook van Nijntje en Woezel en Pip.
Ik vind zelf zo’n persoonlijk cadeau wat leuker, en als je er niet in slaagt kan je altijd nog een cadeaubon halen!

Succes, en gefeliciteerd voor je vriendin!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar