Mijn laatste werkdag


#1

… voorbij is!

Tja het is nu echt zo ver, mn zwangerschapsverlof gaat in…
4 weken voor de uitgerekende datum. Vandaag was mijn laatste werkdag van 2012.
Mijn collega’s hadden een super luxe lunch voor me geregeld, met zelfgemaakte fruitsalades, jam, vers gebakken broodjes, zelfgemaakt sorbetijs, echt fantastisch!

Maar ik vind het maar een raar iets, verlof hebben… , ergens zou ik het liefste maar doorwerken tot het zover is of tot ik echt niet meer vooruit kom !
Wat moet ik doen in mn verlof, behalve hopen dat ik nog eens een paar dagen poetsdrang ga krijgen… ???

Bij Jasper was ik nog volop aan het werk toen zijn geboorte zich aankondigde, en hoewel ik natuurlijk wel super blij ben dat deze baby een nette zwangerschapsduur blijft zitten, moet ik wel heel erg wennen aan het idee dat ik de komende weken gewoon thuis kan rondhangen…

Ik moet maar op zoek naar een hobby, haha…

Goed weekeind allemaal!
Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#2

Lief die lunch die je collega’s geregeld hadden!
Ondanks dat je nog niet helemaal weet hoe je de tijd in je zwangerschapsverlof door moet komen: probeer toch te genieten!

Lekker nog wat leuke dingen met jasper doen! En inderdaad: zoek een leuke hobby. Haha!

En mocht je je echt vervelend, kom je lekker hier op de koffie. Geen idee waar je woont, maar juist als je je verveelt is het helemaal niet erg om 3 uur heen en 3 uur terug te rijden! Is er zo weer een verlofdag voorbij!

Groetekes, Sje


#3

Haha, even omschakelen hè. Maar je zult er heus aan wennen hoor. Lekker toch, doen waar je zin in hebt? Zet 'm op, je kan het

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#4

Ja, ben al wat plannen aan het maken…

Maandag weer een groeiecho en bezoekje aan de gyn,
Dinsdag blijkt papa ook een vrije dag te hebben, om 9 uur een afspraak bij het CB voor Jasper en dan meteen door, heerlijk als gezinnetje een dagje dierentuin, dat is echt super lang geleden!
En woensdag is papa ook zowaar vrij, dan gaat Jasper naar de creche (gemeen he?.. maar ik wil hem toch een beetje in het ritme houden) en gaan wij naar Ikea aangezien ik daar al een hele tijd heen wilde om nog wat dingen in te slaan.
Dus komende week lijkt echt wel een vakantieweekje te gaan worden!

Ik ga in elk geval mn best doen, en het werk proberen te vergeten (heb zojuist op internet nog een bemoedigende muismat lopen knutselen voor mn collega )

Maar Sje, ik zal je aanbod onthouden, als ik me echt ga vervelen… want volgens mij wonen wij idd een aardig eindje van elkaar af (ik woon in Drenthe). Hoewel…dan zie ik mezelf al langs de kant van de snelweg staan met gebroken vliezen of dat soort senario’s

1 ding scheelt, mocht ik er echt helemaal zal van zijn, dan kom ik hier wel weer even spuien!!!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#5

Ja, da’s inderdaad een eind uit elkaar. Uurtje of 2,5-3 rijden! Maar wat ik al schreef, zo kom je wel de dag door met die reistijd! En mochten hier je vliezen breken, ik heb uit mijn kraampakket nog wat van die anti-doorlek-zeiltjes liggen, dus dan kan de bevalling hier ook gewoon plaatsvinden!

Groetekes, Sje


#6

Carolien, geniet vooral van je verlof!
en veel succes straks met de bevalling!

groetjes, mama van 2 kids


#7

idd geniet van je verlof hoor

Liefs X


#8

Week 1 van mn verlof lijkt alweer omgevlogen… heb in mijn beleving ook vanalles moeten doen en regelen, en van hot naar her gevlogen dat ik vandaag maar eens even wat gas terug neem…

Ik had de mazzel dat papa deze week ook 2 dagen vrij was, dus we zijn lekker als gezinnetje nog even op pad geweest. Met deze hitte toch maar geen dierentuin meer, maar naar het kabouterbos geweest en terug langs vrienden op de camping. Gisteren action en ikea geplunderd. Vandaag is eigenlijk de eerste dag dat ik overdag eens even niets te doen heb (behalve lekker met jasper spelen en even ikkebennen ) en dat ik me heb voorgenomen om vanmiddag maar weer eens een middagtuk samen met mn kleine mannetje te gaan doen, even een beetje extra rust nemen.

Morgen staat een verplichte sop-dag gepland… haha, mn schoonmoeder wil graag voor hun vakantie nog iets voor me doen, dus komt hier de hele dag poetsen (en aangezien ik nog geen nesteldrang maar alleen maar koopdrang heb, heb ik er natuurlijk helemaal geen zin in om morgen een hele dag staan te poetsen. Dus ik laat haar maar gewoon dr gang gaan en ik ga alle nieuwe dingetjes een plekje geven!..)

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#9

Fijn dat je je zo goed vermaakt.

Sterkte met de laatste loodjes en geniet nog even van je verlof voordat de kleine er is. Hoe voel je je verder?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#10

Klinkt goed! En wat lief dat schoonmoeder komt poetsen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#11

Ik dacht ook dat ik me zou gaan vervelen met zoveel vrije tijd, maar niets was minder waar! De tijd vloog echt om en ik liep tot 40 weken. Lekker lezen, naar het park, poetsen (deed ik erg graag hahaha) en leuke dingen met Jasper doen…nu kan het nog, je zult het straks druk genoeg krijgenn met de beeb! Spannend hoor! En wat een lieve collega’s heb je, logisch dat je die wel een beetje mist!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers