…Gister afgeknapt is… Ik dacht gister avond ik ga even de planten water geven net de tuinslang, en aangezien wij geen kraantje hebben achterthuis moeten we dat via de keuken doen… Dus ik draai de tuinslang erop, en opeens breekt mij de hele kraan af… nou meteen naar de woningstichting gebeld, en er zou iemand komen, maaaaaaaaar zegt ze je moet de reparatie zelf betalen…dus ik al over ze zeik, want waar betaal ik anders service kosten voor… ik wil het wel zelf betalen, wil ik wel al het geld wat ik de afgelopen 3jaar betaald heb terug gestort gekregen…
Nou goed… Er was binnen 15 min iemand hier…en hij dacht dat het ging om een buitenkraan want dat had de telefoniste hem verteld… in deze huizen oude huizen hebben we geen buiten kraan, en omdat het ging om de keukenkraan kregen we het gewoon vergoed…en mede ook omdat het een heeeeeeeeeeeel oud antiek ding is uit de jaren 50 ofzo… want de mevrouw wat voor ons hier heeft gewoont, heeft niet mee gedaan toen die tijd aan de renovering. dus wij zitten met het oude spul op gescheept…
Helaaas had deze beste man geen nieuwe kraan met draaiknoppen, dus heeft ie het even profosorisch of hoe het ook spelt tijdelijk vastgezet met ductape…
Maandag komen ze om mij er een hele nieuwe kraan op te zetten, en ik hoop dat ze direct ook ALLES doen, dat ik niet weer hoef te bellen… want van deze woningstichting word je helemaal gek!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)