Mijn kleintje 3 is geworden

hiep hiep hoera!!!

3 jaar alweer, wat vliegt de tijd

before you judge me, try hard to love me

Gefeliciteerd en een fijne dag.

Gr Patries

Gefeliciteerd en een fijne en gezellige dag.

Groetjes,

Michèle

van harte gefeliciteerd met je mannetje! 3 jaar alweer… idd de tijd vliegt voorbij! heb een fijne dag he!

Gefeliciteerd met je kleine man. Met 3 jaar krijgen ze al echt wat meer van hun verjaardag mee he…

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wauwww 3 alweer… Die kant gaan wij langzaam ook op… Straks alweer 2.5

Gefeliciteerdddddddd!!!
Maak er een leuke dag van!

Liefs, Melanie

bedankt meiden

asje indd gister liep hij al van, ik ben larig ik ben larig hahaha en happy to you is het al de hele ochtend.

nou zijn cadeaus zijn binnen hihi, een op afstandbestuurbare race auto een trommel , blokken van zijn broers en nieuwe kleren die hij nu niet aan wilt haha

straks lekker dora taart eten en dan het zwembad induiken (gelukkig is hij helemaal opgeknapt dus het kan)

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 24 Oct 2010 11:08:03

Van harte gefeliciteerd met je alweer heel grote man! Fijne dag!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Van harte gefeliciteerd!
En wat fijn dat je zoontje weer zo snel opgeknapt is dat jullie kunnen zwemmen,
veel plezier!!!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Gefeliciteerd!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Van harte gefeliciteerd! Fijne dag!

Groetekes, Sje

bakmama wat leuk dat je zijn naam onthouden hebt hihi

3 vind ik ook een leuke leeftijd, de pp lijkt dan voorbij en kan beter communiceren
begint meer intresse te krijgen voor verschillende dingen , kortom een heerlijke leeftijd hihi

hij heeft een leuke dag gehad is lekker verwend en helemaal gek op zijn nieuwe trommel
heeft heerlijk gezwommen en zit nu nog even bij te komen met diego en zo maar eens naar bedje

o ja zijn dora taart was helemaal goed alleen was de vraag waar boots was (zat er helaas niet bij en dat merkte hij gelijk hihi) in het rugzakje van dora (een grote sleutehanger) zaten wat snoepjes en hij ging gelijk op zoek of de kaart er ook in zat haha

woensdag lekker trakteren op de psz en op naar de volgende verjaardag (is mama aan de beurt )

Gefeliciteerd ben een dag te laat maar had zelf ook een feest weekend
Heb ook een jarige

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Nog van harte gefeliciteerd met je 3-jarige boy!!!

Jeetje 3 alweer, gaat snel he! Wij gaan ook die kant op! Nog van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat het een leuke dag was!

Jeetje 3 alweer, gaat snel he! Wij gaan ook die kant op! Nog van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat het een leuke dag was!

Sorry, ik ben te laat maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine grote man. Zo te lezen hebben jullie een heerlijk dagje gehad.

Groetjes,
Sandra

gefeliciteerddddddddddddd

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn