Ik heb me al voorgesteld en nu dan ook een aantal foto’s van mijn kleine meid
Geboortegewicht 2695 gram maar niet te vroeg geboren.
Foto van het geboorte kaartje. hier is ze 2 dagen oud
Mama geeft de fles
Lekker knuffelen met papa
Ik heb me al voorgesteld en nu dan ook een aantal foto’s van mijn kleine meid
Geboortegewicht 2695 gram maar niet te vroeg geboren.
Foto van het geboorte kaartje. hier is ze 2 dagen oud
Mama geeft de fles
Lekker knuffelen met papa
Wat een klein, mooi meisje. En lief hoe ze bij haar papa ligt, heerlijk dat ze nog zo bij je kunnen liggen. Da’s hier nu natuurlijk wel anders.
Groetjes,
M
Mooi kindje!
Pas wel op met blootfoto’s van je kinderen op het openbaar internet. Er zijn gestoorde gekken die dit soort mama-sites afstruinen naar “bruikbare” plaatjes.
Groetekes, Sje
quote:
Mooi kindje!Pas wel op met blootfoto’s van je kinderen op het openbaar internet. Er zijn gestoorde gekken die dit soort mama-sites afstruinen naar “bruikbare” plaatjes.
Groetekes, Sje
Is dat zo erg dan? Ik heb dat nooit geweten. Dit is ook de enige die ik erop heb staan hoor. PFF wat een rare wereld eigenlijk.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Het is idd erg fijn als ze nog bij je op schoot kunnen liggen en dan met de knietjes opgetrokken. Dat is zo een fijne houding niet alleen voor haar maar ook voor ons.
Wat een ontzettens lief poppeke zeg.
Geniet er maar lekker van.
Jammer genoeg is het waar wat sje zegt.
Gr Patries
quote:
Wat een klein, mooi meisje. En lief hoe ze bij haar papa ligt, heerlijk dat ze nog zo bij je kunnen liggen. Da's hier nu natuurlijk wel anders.Groetjes,
M<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/Utajp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Helemaal mee eens, dat ze een heerlijk meisje is, maarre… mijn oudste is bijna 8 en die ligt nog steeds wel eens bij me hoor hihi!!!
Maar dat echte bij je op je borst liggen zoals zo’n kleine baby dat kan, het voelt toch niet hetzelfde als je oudere kind dat doet vind ik.
Groetjes,
M