Mijn kinderen

Smelt!!!

En de zieke zus Lisa.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Oooooooh, wat een poepie zeg, zo met zijn duimpje in zijn mond! (ik smelt hier létterlijk hoor )
En met zijn andere handje houdt hij hem nog even extra stevig vast, ter “ondersteunig” hihi. LIEF!

En arme Lisa
Geef haar maar een hele dikke knuffel en dat ze maar weer snel beter is!!!

P.S. hoe vind ze haar kleine broertje inmiddels en hoe gaat het met jou zelf???

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 10 Dec 2004 18:53:11

Ow nu al duimen hahaha lief ziet dat uit joh. En dan die Lisa zo ziekjes op de bank( wat zijn ze dan weer klein he ), nou wij hebben ook zo`n hummeltje met buikgriep. Was een leuk nachtje, maar ja.
Ben ook benieuwd wat Lisa van dr broertje vind hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Lisa vindt haar broertje op zich erg leuk. Vraagt ook naar hem; waar is Cas? Zullen we bij Cas gaan kijken?

Maar gisteren had ze even een jaloers moment, kwam ook omdat ze niet lekker is. Cas krijgt borstvoeding en ja daar ben ik de aangewezen persoon voor. Pappa was werken en oma was bij ons. Net op het moment dat ik Cas wil aanleggen wordt Lisaboos, ze wil bij mamma zitten en is helemaal overstuur. We kregen haar niet stil. Gelukkig is het verder niet meer voorgekomen.

Vandaag voelde ze zich alweer wat beter, hopelijk morgen nog beter.

Mijn oma maakte de opmerking; ik neem Cas wel mee naar huis! Lisa helemaal uit haar dak; is mijn broertje!! Helemaal overstuur.

Met mij gaat het goed, soms iets te goed. Gelukkig is Denn nu 2 weken vrij en stuurt hij mij 's middags naar bed en 's avonds moet ik ook vroeg naar bed. Ik heb een lieve zorgzame man!!!

Och, die Lisa, het is natuurlijk ook niet niks als je er opeens een broertje bij hebt!
Zo ben je jaloers, en als oma een grapje maakt dat ze hem meeneemt dan raak je in paniek (ach gossie).

Fijn dat het verder zo goed gaat Jolanda!

Groetjes, mamma van Stephan

wat een mooi mannetje die cas zo leuk met zijn duimpje in zijn mond

en beterschap aan lisa dat ze gauw beter is

groetjes ingrid

met recht ben je trots hoor, leuke foto’s

Ha Elly en Kitty,

jullie zijn welkom hoor.
Wel het liefst overdag als dat geen bezwaar is. Woensdag/donderdagochtend en -middag zijn nog vrij. 's Morgens het liefst om een uurtje of half 11 en 's middags na 3 uur. Wij rusten van 12 tot 3 uur.
Ik hoor het wel.

wat een heerlijk mannetje heb je jolanda daar zal je zekker trots op zijn ,a en die arme lisa heel veel beterschap knuffels

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Jolanda,
Wat een mooie foto’s zeg! Geweldig, die “duimfoto”! Absoluut om bij weg te smelten!
Hoe is het met Lisa? Is ze al weer wat opgeknapt? Jeroen was vorige week ook een paar dagen ziek, maar bij hem duurde het deze keer gelukkig maar heel kort.

Groetjes,
Sonja

Wat super zeg. Wat ziet Cas er toch lief uit. Heel veel beterschap voor Lisa.

Liefs Kristel

wat een lieve foto`s zeg
Hoe is het nu met Lisa?
Groetjes Heleen mama van Robin