Mijn kinderen en beetje me zelf

want ik ben weer eens crea

Groetjes Tries

oeioeioeioeioei!! Dit is wel heel erg crea! Wat een schatjes heb jij!!! Hoi, Corrine

leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

mooie mannetjes heb je tries

groetjes bianca

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

nee dat zijn niet tries haar mannetjes, dat zijn Sofie’s mannetjes!!!

Kussies

Hahahaha, wat een mannenverslindster. 2 tegelijk nog wel.

Nou Tries, mooi gemaakt, je mannetjes en de foto’s. Wat een lekkere ventjes zijn het toch. Je grootste trots neem ik aan.

Groetjes Miriam

Wat een onwijs leuke foto’s (én mannetjes) zeg !!!

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan).

Mijn grootste trots??? zijn mijn allesje oei wat zonder ze ik zeg wel eens zou wel eens naar een onbewoond eiland willen ja oke maar voor een halfdagje want dan ga ik kapot dan heb ik heimwee naar mijn kids…

het blijven wondertjes heb het allemaal al eens mee gemaakt met jordy eerste lachje eerste geluidje maar ohhhhhhhh het blijft een wonder een WONDER zijn de kinderen gewoon hahahahaha

Tries

oke kim neem me woorden terug haha

wouwwwwwwwwwwwwwwwww

mooie mannen heb je sofie

groetjes bianca

Jaaaa lieffffffff. ZO jammer dat ik dus geen foto´s kan plaatsen die up to date zijn, snik. Wil ook showen boehoeeeeehoeeee.

En sjonge jonge wat lijkt Jordy toch waanzinnig op PP! Ik weet het, je hoort het vaak, maar het kon net zo goed op zijn voorhoofd staan hoor: zoon van PP.

En Roy lijkt een pakje aan te hebben, wat Lucas zeer veelvuldig gedragen heeft in zijn eerste weekjes, hihihi. We hadden ze echt heel veel ingegeslagen (moest van fysio). Dus is het helemaal leuk om die foto te zien, brengt me een piep mini beetje terug in de tijd.

Hoe heb je dat “uitgegumde” randje er om gekregen dan? Met die photoshop?

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Nee moon dat was wat anders wat ik bedoelde maar dit gedaan gewoon met paintshop pro 7

Liefs Tries