Mijn kies

er net uit is gehaald,en dat ik het 100% mee vond vallen

de verdoving voelde ik genees dat ze hem gaf,dacht dat ze aan het kijken was hoe de kies ervoor stond hihiihih

ze zegt nu ff zitten en dan kan je een bobbel voelen,na 10 min is ze gaan trekken

helemaal draaien dat dacht ik zo me hoofd draaid ze mee man

maar hij is er uit,ga zo me gaasje eraf halen als nog bloed nog ff een half uur erop doen

en ja ik merk dat de verdoving langzaam weggaat,af en toe voel ik nu waar me kies zat pijn.

pfff jeetje gelukkig dat het mee viel

stekte de komende dagen

Tries

Fijn zeg dat het meeviel!!!
Alvast pijnstiller innemen hoor, dat helpt voor als de verdoving straks helemaal is uitgewerkt.
Sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Gewijzigd door - Bieb op 27 Jun 2005 10:17:04

Succes hoor en inderdaad misschien alvast 1 pijnstiller, alhoewel ik er nooit zo`n last van heb gehad. Nou jij hebt in ieder geval al 1 last minder hihihi.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Zo dat heb je dan gehad
Hoop dat je er geen last meer van krijgt

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Gelukkig dat het mee viel! Hoe voel je je nu? Kun je wel een beetje eten trouwens?..

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

ik eet kleine hapjes etty,ben aan het miena meuten zoals ze het hier zeggen hahahaha

maar het gaat wel eet in etapes,heb ik trek pak ik een boterham en pluk hem kaal en drink bouilon

maar op zich gaat het goed voel nu wel dat het ietsie stijver word

Hoe gaat het nu?
Valt het nog steeds mee, of valt het toch tegen?

Groetjes Mim

mim,

het valt nog mee,ja je voelt wel wat maarja niet dat ik zeg jeetje wat een pijn ofzo

heb alleen vanacht niet geslapen haast,kon niet op links leggen wegens me kies,dat was wel gevoelig op de andere kant gaat niet wegens de knie,dus heb op me rug geslapen kussen onder me knie anders lag hij te ver gesterkt…

maar verder gaat alles ged hoor hihihihii

zag alleen net in de spiegel dat het beetje blauw is aan de buiten kant

het gaat wel lekker zo met jou he? Beterschap!

groetjes Kim, mama van

en

hahaha vind je,pfffff word er zelf niet vrolijker meer van hoor,maar die kies moest gewoon,kan wel wachten maar dadelijk zit ik in de vakantie bij een tandarts,en dan nog een vreemde

ach als alles mee zit gaat die zon wel ens schijnen voor me toch

echt wel!! maar wanneer … tja hopelijk heel snel!

groetjes Kim, mama van

en

ja dat hoop ik ook hoor,dit is niks verveel me te pletter hihiihh

dit is niks hoor voor mij stil zitten pffff

Oh gelukkig viel het mee, beterschap!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi