Mijn kanjer Stephan!

Yes, Yes, Yes, EINDELIJK is het mij dan gelukt om in dit forum foto’s te plaatsen van mijn kanjer Stephan!

Op deze foto, genomen op vakantie in Florida, is hij negen maanden oud. Wat een ondeugend koppie, hè!

Ook deze foto is genomen op vakantie. Negen maanden oud maar al lekker “baldadig”!

Hier ben ik ongeveer 13 maanden en heb ik net aan de vaas met bloemen gezeten. Ik ben namelijk gek op kattekwaad uithalen! Toen mamma zei dat ik niet aan de bloemen mocht zitten keek ik ZO…super-onschuldig dus!

Op het strand van Zandvoort! 14 maanden oud.
En een lol dat ik heb!!!

Ik ben echt een uitslovertje hoor! Lekker gek doen…tong naar buiten en spetteren maar!!

Oké, de foto’s staan niet echt op volgorde, maar hier werd Stephan 1 jaar. Hij zat net in zijn éénkennigheids-fase en vond er bijna de hele dag niks aan! Hahaha, zal je altijd zien! Wel een beetje zielig voor hem, hoor. Volgend jaar beter!! (gaat alweer snel, nog maar zes en een halve maand!).

Nou, en dit is dan voorlopig even de meest recente foto van ons kleine mannetje! Hij is hier dus 17 maanden oud en de foto is genomen om kerstkaarten van te maken.
Samen met zijn grote (half-) broer en zus!

12-12-02: Nog even een fotootje toegevoegd! Deze foto is gemaakt met Sinterklaas. Je ziet hem denken: “wanneer mag ik nou kadootjes openmaken?”

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 12 Dec 2002 21:15:16

Applaus

het is gelukt!!!
en lekker koppie heeft ie toch

we want more, we want more, haha! Geweldige foto hoor! echt een lekker ventje, maar dat wist je al!

Hahaha, jullie moesten eens weten hoe trots Biebje op zichzelf is nu het gelukt is, hahahaha!
En nu zullen jullie het weten ook, hoor!
Zoals je ziet heb ik er inmiddels veel meer foto’s bij geplaatst van mijn kanjer!

Groetjes, Bianca

Sorry, kon het niet laten om er nog een foto van Sinterklaas aan toe te voegen (heb de smaak te pakken, hahaha!)

Groetjes, Bianca