Mijn kanjer kan fietsen zonder zijwieltjes!


#1

Sinds nu anderhalf maand fietst mijn ventje ( 3 ) zonder zijwieltjes!! Na een poosje oefenen ziet hij er de plezier van en fietst zo weg!! Sinds 2 weken probeer ik ook met hem samen bijvoorbeeld naar oma te fietsen ( 10 minuutjes ongeveer ) langs rustige fietspaden en ook dat gaat super! Hij is nog maar 1x gevallen ( niet hard ofzo ) maar vind het helemaal leuk en is super trots! En natuurlijk: Dat ben ik ook!!!

Nathanael is van 10-06-09


#2

Leuk he? Die van ons zag de fiets, stapte op, en fietste er vandoor. Was geen sprake van oefenen! Wat worden ze dan groot ineens he?

Groetjes Manderijn.


#3

Super leuk!! Wij hebben toevallig van het weekend samen met Seth een stukje gefietst, hij op zijn eigen fiets, helemaal leuk!
En trots dat ze zijn op zichzelf

Liefs, Anne


#4

Mooi om te zien he. Heeft hij ook een loopfiets gehad?
Marijn gaat als het mooi weer is ook altijd op de fiets naar school. Dion gaat ook al geregeld op de fiets mee, alleen die 12inch wielen schieten niet erg op

Marijn 8 april 2008
Dion 15 oktober2009


#5

Ja hij heeft ook een loopfiets, had hij op zijn verjaardag gekregen ( juni ).
Ik vind het zo leuk dat hij zo zelfstandig word, maar soms denk ik ook wel, was je nog maar klein haha… Elk leeftijd heeft zo zijn fases, maar hij gaat echt met sprongen vooruit sinds hij eigenlijk op KDV zit.

Nathanael is van 10-06-09