Mijn jongste dochtertje van 13 maanden is ziekjes

Mijn jongste dochtertje heet Shania, je spreekt het uit als Shaniea. Ze is nu 13 maanden en is sinds 3 dagen ziek.
Ik kan pas vrijdag terecht bij de huisarts,maar ik maak mij echt wel zorgen wat het is.
Ze is continu moe, en heel hangerig, ze slaapt veel heeft geen koorts en super rode wangetjes, ze heeft net tandje nummer 7 gekregen en bij het krijgen van de tandjes heeft ze andere symptomen. Wie herkent dit?

klinkt inderdaad als tandjes, en ook, in deze leeftijd ontwikkelen ze zich enorm snel, misschien dat ze daarom ook extra slaapt. In iedergeval heeft ze geen koorts, dat is een goed teken denk ik. Maar, mocht je het niet vertrouwen kan je misschien telefonisch advies vragen aan je huisarts en anders het cb? Ik neem aan dat als je huisarts het niet zou vertrouwen, je al eerder zou hebben ingepland niet? Anders gewoon naar eerste hulp gaan hoor!

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Hoi Desha,

Mijn jongste (van 4) heeft een hele week rode wangen (vlekkerig) gehad en nog een paar kindjes uit de klas.
Ze was verder niet ziek, maar er heerst zoveel!
Als ze geen koorts heeft zou ik me niet zoveel zorgen maken, de jongste heeft ook regelmatig wat.
Als ze maar goed drinkt!!

Sterkte!

Demelsa

ze zeggen dat het heerst, mijn dochter is 3 weken aan een stuk ziek geweest, waarvan 1 week flinke koorts. Bij mijn huisarts kan ik meteen terecht, hij wilt altijd de kinderen eerst zien en niet met zetpilletjes behandelen. Dus dat vind ik altijd fijn. Ik hoop dat je kleine weer snel beter is, ik voel me altijd erg rot en onrustig als mijn dochter ziek is.

Bedankt voor al jullie lieve steun en advies.
Shania is nog steeds ziek.
Ze heeft 1 of ander virus, nu heeft ze mijn oudste dochtertje Demi van 3 jaar en 8 mnd ook aangestoken.
De arme kleine kruimeltjes van mij.

Groetjes Desha