Mijn jessie een beetje verliefd is

Ik kwam van de week een oude schoolvriendin tegen na ons zeker 3 a4 jaar niet meer te hebben gezien…Zelf was ze inmiddels mama van een kleine meid die net als jessie 2 jaar is geworden… Dus t leek ons leuk om eens gezellig bij te kletsen en onze kids met elkaar te laten spelen…Nou jessie vond die kleine demi wel heel erg lief ze hebben de hele tijd zonder vervelend te doen gespeeld met elkaar daarna werd het zelfs kusjes geven en lekker knuffelen haha wat was dat een lief gezicht zeg…ik baalde echt dat ik mijn camera niet bij me had! En nu hoor ik de hele dag niks anders dan demi dit en demi dat zoonlief is in love hihi…

Groetjes!

Gewijzigd door - mamaboy op 02 Mar 2010 20:19:39

hehe! kei schattig
Dat moet echt leuk zijn om te zien

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Geweldig zeg.
Sanne vindt op de KDV een jongetje erg leuk, althans zo lijkt het. Elke keer als die jongetje wat zegt (lees gilt of een gek geluid maakt) moet Sanne vreselijk lachen en kijkt ze hem verliefd aan. Laatst vertelde de begeleiding me dat het jongetje stond en hij deed zijn handen in de lucht en maakt een gilletje Sanne is er met handen omhoog heen gelopen en heeft hem omhelst en vervolgens zijn ze omgevallen en lagen ze met tweeen op de grond. Het jongetje moest huilen en Sanne kwam niet meer bij van het lachen. Jammer dat ik dat heb gemist.

Leuk om te zien.
Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@tanelle
Was ook echt leuk om te zien hihi

@appellientje
Wat ontzettend schattig
Zo te horen is sanne ook een beetje in love

Groetjes!

Hihi wat schattig! Zou dat echt kunnen, op deze leeftijd al een soort van verliefd zijn? Joey komt met meerdere kindjes in aanraking, maar een meisje wil hij ook altijd kussen en knuffelen…

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Of het echte verliefdheid is weet ik niet maar ik weet wel dat jessie ook met veel kleine kindertjes in contact komt en hij is normaal niet zo van het knuffelen en kusjes geven is(alleen met mama dan ) Dus ik was wel verbaasd…

Groetjes!

Goh, ik moest gisteren weer lachen om die stel. Sanne en haar jongetje. Ze sliepen gisteren alleen op de kamer. Is altijd erg rustig op woensdag op de KDV dus ze hadden de slaapkamer voor hun zelf. Het jongetje ging niet slapen en ging zitten en begon te teuten en te brabbelen en Sanne kan recht op hem neer kijken en begint te lachen en terug te brabbelen en een lol dat ze hadden. De leidsters hebben even stiekum naar ze gekeken en even mee gelachen.
Shit dat ik dat och allemaal mis, maar ik smul echt van die verhalen.

Groetjes Carolien

oh dat is zo lief. Nick is helemaal weg van een meisje op de creche. Het is wederzijds want er wordt flink gekust… Vandaag mocht hij even bij haar thuis spelen (ik erbij) en dat ging zo lief en leuk. Hij vond het echt geweldig en zij erbij!!! Lief is dat toch. Heb er wel even foto’s van gemaakt. Het is immers zijn eerste vriendinnetje he!

Groetjes Bianca

Lief zeg.

Groetjes Appellientje